LIES LIESquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat begint op een miniscule vorm van menselijkheid te lijken....
be carefull...
go back !
en voor je het weet word je vertrappelt door een op hol geslagen leger van hamsters en cavia's...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kijk uit voor je het weet wordt je verliefd en krijg je een normale relatie met iemand
Of je wordt uit je grot verjaagd door een horde vleermuizenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
en voor je het weet word je vertrappelt door een op hol geslagen leger van hamsters en cavia's...
En terecht ook.quote:
Just to try it??quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en oh I kissed a girl. [sub](and I liked it)[/sub]
Kinda. En omdat d'r vriendje geil was. En de leuke jongen die ik zoende het ook geen probleem vond.quote:
Hold on.. je zoent een meisje, omdat dr vriendje geil is? wat wil je daarmee bereiken danquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kinda. En omdat d'r vriendje geil was. En de leuke jongen die ik zoende het ook geen probleem vond.
CDP bracht de film eating out in uitvoering ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hold on.. je zoent een meisje, omdat dr vriendje geil is? wat wil je daarmee bereiken danleg mij dat eens uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |