da's geen vraag, want dat lukt je idd nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:32 schreef OldJeller het volgende:
De vraag is of je iets als shoarma en gyros van gewoon normaal vlees kan maken, één soort, en niet iets wat niet na te trekken is en volgegooid is met kruiden.
Klopt, maar kip zelf gaan kruiden proeft toch veel anders dan wat je in zo'n shoarmatent krijgt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:42 schreef simmu het volgende:
[..]
da's geen vraag, want dat lukt je idd niet
maar als alternatief is zelf maken *veel* lekkerder dan voorgedingest in de supermarkt.
Varkensshoarma, Hollandser kan het echt niet. En dan verbaast zijn in alanya op breezervakantie dat ze het niet hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:57 schreef dgbw het volgende:
Als je zo'n bak shoarma/gyros bij de lokale supermarkt koopt, zit daar dan vlees in van 1, 5 , of 20varkens?
Ik krijg het idee altijd als ik dat zit te eten dat het van een heleboel varkens komt.. doordat ieder stukje echt anders smaakt
Kleeft er aan dit soort vlees een groter risico..? > kan ik zelf ook shoarma maken van 1 stuk vlees?
(met wat voor kruiden?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |