't heeft niets met streams te maken, maar ik voorspel dat de boterham met pindakaas in het gezicht van Karin terug gaat komen in de aftiteling.
Dus het moet er niet bijgevoegd worden, dat is alleen maar verwarrend.
Daarbij is er al een forum van dat Big Brother, Roddels, Vragen, Gein en Ongein heet, ik denk dat het daar eerder thuishoort, ga daar eens kijken zou een prima plek zijn voor de vraag die je hier stelt. Dat forum staat bij index.
quote:
op 11-18-1999 om 05:20 PM schreef Piechem het volgende:
Zou het een ideetje zijn om bij de streams te gaan voorspellen wat VOO gaat gebruiken voor de uitzending?
Iedereen 10 punten als je het goed voorspeld hebt.
100 punten als je de cliffhanger juist hebt.
Voorspellingen plaatsen op deze thread.
groetjes, Piechem
Op zich best wel een aardig idee alleen van mijn kant 2 opmerkingen: Ik hoop niet dat je van plan bent dit door de streamverslagen heen te doen. Dat moeten gewoon puur verslagen blijven, kijk maar naar bv vandaag. Andere dingen ertussendoor zouden alleen maar gaan afleiden. Als dit niet je bedoeling was is mijn reactie overbodig maar het was mijn niet geheel duidelijk. Je zegt namelijk wel deze thread maar de kans dat mensen het in een streamverslag plakken is wel aanwezig. Ik hoop dat dat niet gebeuren gaat.
Verder is een soort voorspellingscompetitie eerder iets voor het andere BB forum lijkt me, kun je tegelijkertijd gokken wie straks het eerste zwanger is voor 1000 punten.
Dit is immers het serieuze forum en uiteraard is hier ook zat plek voor humor maar alleen maar op dit soort dingen gokken vind ik beter in het andere forum passen.
Over wat VOO vanavond en morgen laat zien ben ik al lang en breed uit. knutselen, midgetgolven, vervolgens weer knutselen en ook nog wat geknutsel tussen het knutselen door om tot slot te besluiten met knutselen en de cliffhanger of ze morgen weer gaan knutselen.
quote:
op 11-18-1999 om 06:18 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Ik vind het best een lollig idee en vind dat het prima in dit forum past.
En dan gewoon onder een vast topic, iets van Regie-voorspellingen ofzo.
Yo twinny, thanks voor de bijval. Ik realiseerde me later dat het voor mensen die serieus geinteresseert zijn in media (zoals ik), wel past binnen serieus en aktueel, maar ik ben inmiddels een topic begonnen bij roddels. Ik denk dat overigens dat de pesterijen tegen Anouk uit de streams van vandaag wel uitgezonden worden. Hoe reageert ze? Balken of krijgt ze een wat dikkere huid?
quote:
op 11-18-1999 om 06:25 PM schreef Piechem het volgende:
Ik denk dat overigens dat de pesterijen tegen Anouk uit de streams van vandaag wel uitgezonden worden. Hoe reageert ze? Balken of krijgt ze een wat dikkere huid?
Lees daarvoor maar de Dagstreams door, kun je het allemaal in vinden.......
quote:
op 11-18-1999 om 06:43 PM schreef DIGGER het volgende:
Lees daarvoor maar de Dagstreams door, kun je het allemaal in vinden.......
Ik ben niet per defenitie geinteresseert in de streams. Wel wat Veronica besluit om uit te zenden. Wat voor een bereik heeft dit, of welk ander platform dan ook, nou in vergelijking tot wat er uitgezonden wordt?
Veronica heb de mach.
ff wat dieper graven, dan kom je er wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |