Zolang je er niet echt gewoond hebt, kun je er niet over meespreken. Het lijkt je niets, dat is wat anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:15 schreef leolinedance het volgende:
Doe nu maar een slotje, ik begin het zielig te vinden voor de Limburgers.
Het is sowieso al geen pretje daar te wonen.
Genoeg is genoeg!
Schatje ooit al eens bij Mvv geweest ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HollendersMaar om bovengenoemde reden is iedereen buiten Limburg dus kut? Door wat jij hier nu post vind en veel mensen buiten Limburg Limburgers wel weer een beetje triest (understatement).
Kijk eens verder en zie hoeveel fans clubs als PSV, Twente, Heerenveen en Groningnen hebben. In het Noorden is men fanatiek hoor! Maar dat is zeker wel érg ver weg van huis
Nee lieverdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schatje ooit al eens bij Mvv geweest ?
Dat is subjectief. Ik vind Extrema Outdoor het vetste dance festival van NLquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef Lexjuuuh het volgende:
Voor alle limburg basher sukkeltjes... wij hebben wel het vetste dance festival van NL, SOLAAAARRRR !!!!
true maar solar is ook van extrema, bijna net zo vet MAAR duurt 3 dagen en heeft een camping erbij EN het ligt in Limburgquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Ik vind Extrema Outdoor het vetste dance festival van NL
al is Solar blijkbaar ook een prima feest
Je begrijpt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel (of ik ben nog niet goed wakker, dat zou ook heel goed kunnen). Ik bedoel gewoon dat iedereen maar een beetje kankert op limburg, terwijl de meesten limburg alleen vanaf de snelweg zien als ze er doorheen komen richting zuid-europa.. Terwijl je, als je eens een paar dagen zou doorbrengen tussen de limburgers in een van onze steden, je er waarschijnlijk heel anders over zou denken...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dispuutslui zijn ook kut ja, daar heb je wel gelijk in.
Dat ik Wallonië passeer als vanuit Brussel naar Frankrijk ga wil toch ook niet zeggen dat ik het leuk/goed/gezellig vind in Wallonië? Als je zo gaat kijken vinden Nederlanders Utrecht wel helemaal mega super! Man, daar komen veel treinen langs!
Mijn oom woont daarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:13 schreef Lyzio het volgende:
Is iemand bekend met het kerkdorpje Einekoeze (dat is wel plat)
Ook Rimburg bestaat echt, het is een klein gedeelte van zuid-Limburg dat pal tegen de Duitse grens aan ligtquote:
Letterlijk een dorp van 1 straat :pquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ook Rimburg bestaat echt, het is een klein gedeelte van zuid-Limburg dat pal tegen de Duitse grens aan ligt
Toevallig woont er iemand die ik kenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:19 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Letterlijk een dorp van 1 straat :p
Zou je dat leuk vinden? Een echte Nederlander ben je, dat hoor ik wel weer. Alweer een reden waarom onze medelanders Limburgers niet zo lief vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef DarkSystem het volgende:
Nog even geduld en Holland overstroomt toch weer
En in Brabant combineert men het beste van deze twee 'werelden'quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je begrijpt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel (of ik ben nog niet goed wakker, dat zou ook heel goed kunnen). Ik bedoel gewoon dat iedereen maar een beetje kankert op limburg, terwijl de meesten limburg alleen vanaf de snelweg zien als ze er doorheen komen richting zuid-europa.. Terwijl je, als je eens een paar dagen zou doorbrengen tussen de limburgers in een van onze steden, je er waarschijnlijk heel anders over zou denken...
Ik kom met enige regelmaat in de randstad, maar ik kan gewoon niet wennen aan de hectische mentaliteit die er over het algemeen heerst.. Ik zie het altijd zo: in de randstad leven ze om te werken, in limburg werken we enkel om te kunnen leven
Ik ken er wel meer dan 1 daarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Toevallig woont er iemand die ik ken
edit: ik ken de persoon die er woont
Camping de Watertoren!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ook Rimburg bestaat echt, het is een klein gedeelte van zuid-Limburg dat pal tegen de Duitse grens aan ligt
Oh... mijn god. Mijn hart huiltquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef postmortum het volgende:
In Zuid Limburg heerst een keiharde rapbattle , nog erger dan Bloods and the Crips![]()
Ik word hier als ras Limburger ook niet vrolijk van hoor....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh... mijn god. Mijn hart huilt
Of het nou tukkers zijn, of haagse nep negerts, of grunningse klompenreppers...allemaal niet representatief voor de provincie waar ze in wonenquote:
Dat kan, ik heb enkele jaren een vriendin in Brabant woonachtig gehad, en heb het daar altijd naar mijn zin gehad...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En in Brabant combineert men het beste van deze twee 'werelden'
Jazeker, dat is vast de redenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou je dat leuk vinden? Een echte Nederlander ben je, dat hoor ik wel weer. Alweer een reden waarom onze medelanders Limburgers niet zo lief vinden.
Oke, daar gaan we weer!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb enkele jaren een vriendin in Brabant woonachtig gehad, en heb het daar altijd naar mijn zin gehad...
Maar goed, het gaat hier niet over Brabant, het gaat hier over Limburg..
Ik huil heel hard met je meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh... mijn god. Mijn hart huilt
Iets als gezellig zijn is persoonlijk. De een vindt dat gezellig en de andere dat. Zo kun je iedere provincie wel afgaan en onderscheid trachten te maken, dat is totale nonsense.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Brabant is hartstikke prima, je kunt er in ieder geval beter uitgaan dan in Limburg.![]()
Brabantse mensen zijn een stuk gezelliger, dat is zeker.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Brabant is hartstikke prima, je kunt er in ieder geval beter uitgaan dan in Limburg.![]()
Brabantse mensen zijn een stuk gezelliger, dat is zeker.
Thank u captain obvious!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Iets als gezellig zijn is persoonlijk. De een vindt dat gezellig en de andere dat. Zo kun je iedere provincie wel afgaan en onderscheid trachten te maken, dat is totale nonsense.
Ik zit hier met precies hetzelfde ideequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik word hier als ras Limburger ook niet vrolijk van hoor....
Maar dat heb ik sowieso bij al die selfmadereppers. Maakt niet uit wáár ze vandaan komen, is gewoon te eng
Gewoon even de ogen opendoen, maar dat is zelfs hier in Heerlen al best welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wel vraag ik me af hoe jullie erbij komen dat iedereen in de Randstad gestresst en gehaast is, ik zie het nogal vaak voorbij komen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |