Ja, vlakbij Leunen dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kom jij uit ysselsteyn bij venray?
en als je een homie bent, ben ik aardigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh nee he, dat had ik al uit mijn gedachten verbannenEN IK GOOI MET 'N STEEHEEEN.
Dan zeg je: REMUNJ REPRESENT!quote:
een klassiekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Da's niet de tekst.
neger ik kom uit geleeeeeeen.
Je bent nu in geleen, dus je hoeft nergens anders meer heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef Nikmans het volgende:
wie hier de leipste is dat zie je meteeeen
blijf uit mijn buurt anders amputeer ik je beeeen
Je hebt alles al om je heen....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je bent nu in geleen, dus je hoeft nergens anders meer heen.
geleen is dat niet dat dorp waar de intercity door heen raast als die gaat stoppen in echte stadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dorp? Dorpje zal je bedoelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
geleen is dat niet dat dorp waar de intercity door heen raast als die gaat stoppen in echte stad
Ik kon, en ken gelukkig, die rap nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Welk pokkegehucht?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Neophyte010 het volgende:
Ken dat pokkegehucht niet vinden @ googlemaps
Je bedoelt die prachtige plaats met maar liefst 2 stations, het dubbele van Sittard?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
geleen is dat niet dat dorp waar de intercity door heen raast als die gaat stoppen in echte stad
Mja opzich ook niet zo heel gek, ik ken jou ook niet. Ben verder ook niet echt thuis in Leunen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd![]()
overigens ken ik je niet![]()
Ze hebben wel geen mooie stadionquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bedoelt die prachtige plaats met maar liefst 2 stations, het dubbele van Sittard?
KOM NEET AAN GELAEN
Nee, die betonblok van ons is de Arena van het Zuidenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze hebben wel geen mooie stadion
Jij bent wel echt de meest leipo limburg hooligan ofniet dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
een klassieker![]()
![]()
![]()
oh en ik steun fsc omdat ze uit mijn stad komen stelletje kuthollenders , die alleen maar voor ajax kunnen zijn terwijl ze in barendrecht ofzo wonen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de meest leipo limburg hooligan ofniet dan?
Elk limburg topic staat vol met Postmortum.
Jij ook al.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik kon, en ken gelukkig, die rap niet![]()
Heb wel 10 jaar in Geleen gewoont.....
nee ze worden geboren in het ziekenhuis in Zitterd hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ook al.![]()
Is dat geboorte plaats en daarna verkast iedereen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee ze worden geboren in het ziekenhuis in Zitterd he
Nee joh, mijn moeder heeft me thuis eruit geperst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
Binnenkort ook een in Geleen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
Nope. In Heerlen geboren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ook al.![]()
Is dat geboorte plaats en daarna verkast iedereen?
mwah,de meeste jonge mensen uit de kerkdorpen ken ik toch wel van gezichtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mja opzich ook niet zo heel gek, ik ken jou ook niet. Ben verder ook niet echt thuis in Leunen.
En dat, hij is gemeen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Binnenkort ook een in Geleen hoor
En hou op met mede-limburgers bashen, dat is wat die Noorderlingen hier willen
Heerlen vind ik anders ook niet top.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nope. In Heerlen geboren.
Onvrijwillig (toen ik nog bij mam en pap woonde) verhuisd naar Geleen.. Sorry, maar wat een dooi rukdorp zeg. Totaal geen sfeer of uitstraling.
Gelukkig was Sittard niet ver weg![]()
Heerlen overigens ook niet
Ik woon er nu 9 jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik kon, en ken gelukkig, die rap niet![]()
Heb wel 10 jaar in Geleen gewoont.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |