ik ben fucking serieusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:28 schreef DolleMina het volgende:
Je moet ook geen drugs nemen, die vertekenen de werkelijkheid...
Waarom zit je dan te fokken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:33 schreef afcajos het volgende:
Hier is het nog stralend weer.
Ik quote de OP even voordat TS hem verwijderd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:24 schreef Sjibble het volgende:
Ik zie een blauwe lucht ui het raam met zwevende schapenwolkjes zo hier en daar.
Ontzettend mooie dag.
BAM!!!
wtf
Klacht: Natuur treedt de wet over
Klacht2: Geen natuurpolitie om dat tegen te gaan
Is dat een liedje? Naar welke zender luister jij dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:37 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Hier hetzelfde liedje hoor: de zon schijnt, maar toch af en toe gerommel.
Wat regent het daar dan? Kikkers?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef Sok41 het volgende:
Ik zit hier live vanaf Georgie en hier regent het van alles.. Je moet niet zo zeuren!
Geen idee welke zender, maar af en toe klinkt: 'Zachtjes Hard klinkt de regen tegen het zolderraam plus nog een beetje onweer er achteraan'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat een liedje? Naar welke zender luister jij dan?
Oh echt? Wat geinig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:50 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Geen idee welke zender, maar af en toe klinkt: 'Zachtjes Hard klinkt de regen tegen het zolderraam plus nog een beetje onweer er achteraan'
Lichaamsdelen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat regent het daar dan? Kikkers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |