Wehehequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef JVDS het volgende:
fok die nerds bradda
die echte players pakken die chickies toch wel
ik zweer t conjo
Pwnedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Chillah.Bee het volgende:
Waarom wordt er bij game.fok.nl zoveel meer gepost van bij sport.fok.nl? En ook zoiets, bij een bericht waar "OS" voorstaat, beginnen mensen over een Operating System
Klacht: vakantie bijna voorbij
Is er al een nieuwe Flight Simulator uit dan? ? ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pwned
Zal je aan me denken als ik over 2 uurtjes int vliegtuig zit?
OS is natuurlijk open source.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Chillah.Bee het volgende:
En ook zoiets, bij een bericht waar "OS" voorstaat, beginnen mensen over een Operating System
het is tan2, jeweetzellefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:23 schreef JVDS het volgende:
[..]
kankernerd
ga poepen ofzo jongen
focking conjo
ik pak je tantu hard vriend
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:25 schreef BozoNightmare het volgende:
[..]
het is tan2friet, jeweetzellef
Ga eens even heel snel dood. Dit was een paar maanden geleden grappig. Nu dus totaal NIET meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef JVDS het volgende:
fok die nerds bradda
ik zweer t conjo
gamen is ook een sport?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Chillah.Bee het volgende:
Waarom wordt er bij game.fok.nl zoveel meer gepost van bij sport.fok.nl? En ook zoiets, bij een bericht waar "OS" voorstaat, beginnen mensen over een Operating System
Klacht: vakantie bijna voorbij
quote:
Jeweetog pitoes en batras klarenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef JVDS het volgende:
word bradda
word als de focking malle
als een straatsoldaat vriend
Je bent een beetje laat met je tyfuskloon.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef JVDS het volgende:
fok die nerds bradda
ik zweer t conjo
Eens!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eens even heel snel dood. Dit was een paar maanden geleden grappig. Nu dus totaal NIET meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |