Wehehequote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef JVDS het volgende:
fok die nerds bradda
die echte players pakken die chickies toch wel
ik zweer t conjo
Pwnedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Chillah.Bee het volgende:
Waarom wordt er bij game.fok.nl zoveel meer gepost van bij sport.fok.nl? En ook zoiets, bij een bericht waar "OS" voorstaat, beginnen mensen over een Operating System
Klacht: vakantie bijna voorbij
Is er al een nieuwe Flight Simulator uit dan? ? ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pwned
Zal je aan me denken als ik over 2 uurtjes int vliegtuig zit?
OS is natuurlijk open source.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Chillah.Bee het volgende:
En ook zoiets, bij een bericht waar "OS" voorstaat, beginnen mensen over een Operating System
het is tan2, jeweetzellefquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:23 schreef JVDS het volgende:
[..]
kankernerd
ga poepen ofzo jongen
focking conjo
ik pak je tantu hard vriend
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:25 schreef BozoNightmare het volgende:
[..]
het is tan2friet, jeweetzellef
Ga eens even heel snel dood. Dit was een paar maanden geleden grappig. Nu dus totaal NIET meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef JVDS het volgende:
fok die nerds bradda
ik zweer t conjo
gamen is ook een sport?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Chillah.Bee het volgende:
Waarom wordt er bij game.fok.nl zoveel meer gepost van bij sport.fok.nl? En ook zoiets, bij een bericht waar "OS" voorstaat, beginnen mensen over een Operating System
Klacht: vakantie bijna voorbij
quote:
Jeweetog pitoes en batras klarenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef JVDS het volgende:
word bradda
word als de focking malle
als een straatsoldaat vriend
Je bent een beetje laat met je tyfuskloon.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef JVDS het volgende:
fok die nerds bradda
ik zweer t conjo
Eens!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eens even heel snel dood. Dit was een paar maanden geleden grappig. Nu dus totaal NIET meer.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eens even heel snel dood. Dit was een paar maanden geleden nooit grappig.
Krijg de kanker, met je moeder erbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:23 schreef JVDS het volgende:
fock jullie haters!! focking conjos
met je lelijke kankerkop jordeeeh
je wordt gepakt door de straat jongen ik zweer t
dus fok jou bradda
Jouw matties ja, jij niet, jij moet dan thuis bij papa op schoot zitten, en vervolgens lekker samen onder de deken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:30 schreef JVDS het volgende:
ja die jordy is viesssssssssss
zn moeder is ook kankervies
die focking hoer
mn matties focken dr iedere nacht in dr focking bil vriend
Is Patrick niet die gozer die jou letterlijk en figuurlijk naait?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef JVDS het volgende:
hij is focking viess conjo
patrick rijdt je kapot met zn range rover vriend
jeweethetzelf conjo
dus pak je rust
mafkees
Dan zegge ze iets over mijn nederlandsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:34 schreef JVDS het volgende:
kanker respect voor die bEd bradda.
die focking conjos hier weten gewoon niet wat viesss is. eerlijk ik zweer het bradda.
ze doen gewoon greedy op focking hosselaars als ons omdat ze tantu graag ook zo willen zijn
maar dat kunnen ze niet want ze zijn focking blanke ict focking computernerds vriend.
Als de kkmalle
ja, moet ik toegeven dat ik er ook zo één van was :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Chillah.Bee het volgende:
En ook zoiets, bij een bericht waar "OS" voorstaat, beginnen mensen over een Operating System
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |