Dankjewel, Sersjee, voor je aanvullingquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kleine nuance: WeekendRick is op za. en zo. van 12 tot 15 èn hij gaat op vrijdagavond een programma doen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Misschien leuk om een topic reeks voor Radio veronica op te starten, weekend overdag is toch niet zo leuk van 3fm
Dat mag je morgen nog een keer herhalen, want ik had er gisteren overmorgen ingezet ;-).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:29 schreef -Hans- het volgende:
FEIVEL IS JARIG !!!
Gefelicteerd, Feivel !
Proestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat mag je morgen nog een keer herhalen, want ik had er gisteren overmorgen ingezet ;-).
Oeps, had ik even gemistquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat mag je morgen nog een keer herhalen, want ik had er gisteren overmorgen ingezet ;-).
Zo ben ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:25 schreef Feivel1 het volgende:
FiPo
[..]
Dankjewel, Sersjee, voor je aanvulling.
In het weekend luister ik sowieso weinig radio en dat heeft niet eens zozeer met de programmering te maken. Dat Rick van Velthuysen in het weekend op Veronica te horen zal zijn, zal daar niet veel aan veranderen. Maar ik houd je uiteraard niet tegen als je een Veronica-topic opent om te kunnen FOK!en terwijl je naar WeekendRick luistert.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Misschien leuk om een topic reeks voor Radio veronica op te starten, weekend overdag is toch niet zo leuk van 3fm
No problem, had eigenlijk ook wel zin in taart maar dat moet dus nog een dagje wachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar evengoed bedankt, Hans ;-).
Doen het we het morgen fijn over heen onverwachtsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar evengoed bedankt, Hans ;-).
Haha, geheel onverwachts, als je me het nu al verteld, huh?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doen het we het morgen fijn over heen onverwachts
Het is dan zeer aannemelijk dat het kadotjes niveau een heel stuk lager zal zijn, goede keus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:39 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Haha, geheel onverwachts, als je me het nu al verteld, huh?
Overigens vier ik mijn verjaardag morgen niet, maar zaterdag.
Zo doordeweeks leek me geen goed plan, i.v.m met bedtijden van mn neefjes, dat er familieleden kunnen werken, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |