Dag 64
De avond en nachtstreams zijn weer ingezet, veel plezier!!
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
Nog even dit:
Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.
En nou weer aan het werk
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-18-1999 om 05:15 PM schreef DIGGER het volgende:
RE Pharman, Je nieuwe plaatje, Tara is Back lees ik maar eehhhhhh staat Tara er wel helemaal op?Anyway na een lange knutseldag (alleen Nico en Myrna zouden het zo lang volhouden) zijn ze.......nog steeds aan het knutselen. Nouja, ze zitten aan tafel en praten erover althans.
Bart komt weer aan met zijn Murphy's Law. Als iets niet werkt, maak het dan groter. Niemand reageert echt want niemand blijkt het echt te snappen. Bart zelf overigens ook niet want hij begint meteen te gissen naar waar het op zou moeten doelen.
Karin zegt dat ze erg benieuwd is naar wat er in de dagboekkamer ligt (ik heb dan schijnbaar ff iets gemist, laat ik het knutseldoofheid noemen) maar de anderen denken dat het nieuwe batterijen zullen zijn voor de zenders en niks speciaals. Nu vraagt Anouk weer wat over haar creatie en Karin komt gelijk met tips.
Alles is verder erg rustig.
Ik verneem net dat Oliebol de avondstreams heeft aangemaakt dus zal ik het hierbij laten, in de avondstreams gaan we dus weer verder.Als iemand Anouk daar gaat weghalen, laat ze in godsnaam ophouden met knutselen!
![]()
Maar OK, verder in de avond streams
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 November 1999).]
iedereen verdwijnt in de DBK.. geen geluid
veel geschakel.. weinig wol (stream 3 doet het niet)
1723
allemaal er weer uit, ze gaan zwarte piet dingetjes maken ( wist je dat toevallig Danny? )
er komt een echte zwarte piet?...
K: ik denk dat er vannavond iets met de kinderen komt
A: hummie zegt dat je vannovond beter jezelf kunt zijn
K: denkt dat de kinderen ook de videocamara gehanteert hebben... ze hebben belooft de kinderen niet in beeld te brengen ( even checkken later ok)
Ze hebben het over crepepapier, mutsen en dat ze vanavond gaan aankondigen wat ze gaan doen.
Ze hebben Hummie gesproken, er wacht een verassing vanavond en hun denken dat ze misschien wel filmpjes van thuis te zien krijgen omdat ze zelf ook filmpjes hebben gemaakt. Ze willen vroeg eten want ze zijn erg nieuwsgierig.
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 18 November 1999).]
Ze zijn terug uit de DBK, maar kan het niet horen , ff luisteren
Jeetje ze gaan alweer aan het knutselen
------------------
Fokke: stream 1 en 2 doen het....
Karin: morgen komen de kadootjes
AHHHH ineens KEIHARD geluid!!
Ja, het gaat absoluut over een nieuwe opdracht, Willem: we hoeven geen kadootjes te maken, Karin: dat zou niet snel genoeg gaan, Maurice: leuk voor die kinderen, Ruud: Ik vind het heel spannend
Ik ga wel even bij Veronica zelf kijken
R: ik moet van de emotie naar de WC, ik denk dat bibi....
ze gaan 1000 kadootjes in elkaar zetten voor de weekopdracht
W: we gaan dag en nacht door
K: ik heb nu weer echt... ik sta helemaal te popelen
(digger... het is Lara )
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 18 November 1999).]
M: "leuk toch al die kadootjes, ik vindt het wel leuk"
K: "ik ook, zo ben je bezig"
W: "in friesland in Grou hebben ze geen sinterklaas maar daar is het gewoon een traditie hem niet te laten komen"
Ruud is in een uitgelaten stemming en volgens mij moeten ze iets aan het geluid doen ik schrik me telkens een oliebol.
------------------
R: "ja hoor hier"
K: "wat een organisatie zeg om zoveel te maken, echt een leuke uitdaging"
Willem is wat aan het bakken, ik hoor de pan al sissen
Verder gaan ze aardig lijken op Nico van Huis en Tuin.
18.00 K: "iedereen krijgt er een kick van, dat is echt zo, kijk ons nou druk wezen"
A: "heb je warm water opstaan?"
------------------
W: "in friesland in Grauw hebben ze geen sinterklaas .
Ik kom zelf uit het prachtige watersportdorpje GROU en wij vieren indedaad geen sinterklaas maar op 21 februari St Piter.
Wel ongeveer op dezelfde manier als jullie sinterklaas vieren een prachtig feest.
Groetjes Ayla
K: vreemd als ik thuis ben er weer warm water uit de kraan komt
A: en dat je langer dan 1 minuut kunt douchen
Maccharoni staat op tafel
1817
Brief uit de DBK:... gaat over malletjes maken voor beeldjes die ze moeten maken van gips mbv latex
K: dan ga ik liggen en dan kunnen jullie me helemaal insmeren
Ze zitten aan tafel
R: "lekker zeg ik heb honger als een beer joh he, weet je dat"
Willem schept voor iedereen een bord macaroni op.
hehe, het wordt stil, het smaakt dus blijkbaar goed. Bah, het geluid valt steeds weg.
18.34 B: "als het koud was ging je in je veldslaapzak en dan met niets aan als alleen je slipje, dan werd je het beste warm, je lichaam maakt afvalstoffen aan"
Willem heeft een soort gebakje gemaakt als toetje, iedereen is verrast.
AAAAAAAAAAh en het geluid valt steeds weg of is knoeterhard
In ieder geval is nu het onderwerp voetbal weer aan de orde, Fyenoord, Nac en Ajax komen aan bod en ook de sport boxen.
W: "we vonden dat echt geweldig als we naar het Boxen keken, zelf vindt ik dat een van de mooiste sporten"
R: "een fractie van een seconde was de klap van frazer altijd raak en KO. Godverdiekie he"
W: "dat voetenwerk was echt geweldig, één brok kracht"
Het lijkt erop dat Ruud zijn toetje niet opeet, het zal hem niet smaken denk ik maar ook is hij veel aan het woord, ik weet niet wat hij zegt nu want ik kan niet liplezen . Maar hij klept er aardig op los.
ooh heb weer even geluid...
R: "ik heb alleen maar respect voor Joe dat hij wilde vechten met de king" , daar bedoeld hij volgens mij Mohamet Ali, of hoe heet die ook alweer , hij zal niet Elvis bedoelen denk ik
W: "heeft het wederom over een gevecht van Freezer die in 2 ronden was afgelopen"
K: "heeft het over alles wat ze van elkaar al weten nu in die 60 dagen en dat dat best veel is en dat het soms een reden is van stilte.
------------------
nu over de eerste maanlanding K: werd er het bed voor uitgehaald, de rest van je leven houdtje dat bij
M: ik weet nog wel van Al Capono.. uhmm Capone dat ik midden in de nacht eruit werd gehaald
B: had een poster van Gilette met een strak geschoren sinterklaas
M: ik had een Greenpeace poster met van die zeehonden
a: vroeger had ik een poster van Madonna later meer fotos van nietszeggende fotomodellen
gaat weer over boxen
w: je hebt ook nog die predikant
R: Goerge Foreman
gaat weer over Mike Tyson
1845
gaat over Fabienne, posters op Michuls kamer
Bewoners moeten aan tafel gaan zitten en geluid valt weg!
om 7 uur gaat er wat gebeuren ze kunnen nog gaan voetballen
verkleden.. mannen in tuin voetballen en kippehok afdekken
vrouwen in keuken, afwassen
Mannen lopen rondjes om de golfbaan natuurlijk loopt Bart in de andere richting als de rest
uitzending begint maar ik zit dus op werk
------------------
R: "oke jongens ik zal me even opmaken voor vanavond"
W: "ik doe de korte broek aan"
Gaan ze zich verkleden als Sinterklaas?
We gaan even voetballen, even naar buiten zegt Willem.
Karin zingt een lied van een musical.
En ik ga er even mee stoppen mensen, tot ergens weer.
Bart schiet de bal over de schutting.
Zonder bal besluiten ze om maar gewoon rondjes te rennen.
Bal is weer terug dus ze gaan weer verder met voetballen.
[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 18 November 1999).]
Bal komt nog niet terug dus dan maar Midget golven
Karin gaat in de DBK schrijven naar Wim
buiten golven ieder tien ballen maar dan is de voetbal terug dus... niet golven maar voetballen in een vierkantje
1910
A alleen in de keuken
A tanden poetsen in close up
K is klaar A gaat snel naar de DBK
K tanden poetsen in close up en maakt zich mooi voor vanavond
Mannen nog aan het voetballen
1937
A: nou m'n zus gaat dus alleen naar de beautydag.. ze doet maar
K: nou er komnt vast nog wel zo'n dag
A: maar niet z goedkoop (yuck)
------------------
Anouk, Ruud, Karin en Willem zitten op de bank en drinken thee. Zou er nu een komen vanavond?...We houden de streams in de gaten.
Ik kijk wel eens naar de streams tijdens de uitzending van 22.30. dat wat je bij Rolf ziet op de grote TV schermen is inderdaad live en als Rolf ze oproept dan is dat ook live, alleen zijn de beelden op de streams altijd een minuut later.
Ik hoop zo je vraag goed te hebben beantwoord , ga ik door voor een magnetron?..
Bewoners zijn verzocht niet te reageren op wat ze horen namelijk allemaal schreeuwende en toeterende mensen.
23:43 ze bekijken eerst nogmaals de eerste tape en laten de tweede nog even liggen om de spanning een beetje op te bouwen.
23:48 uit de dagboekkamer komen de platina platen tevoorschijn plus wijn, bier en taart.
Ruud: Ik ken totaal niet zingen en heb een platina plaat gemaakt!
Maurice: Ik had al jaren geleden gedacht dat ik dat nog eens zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |