Je neemt je flesje water van huis mee?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
vette hap is meestal goedkoper... dus 1x raden wat ik altijd neem....
Ik, wijf, neem altijd én rauwkost én een vette hap. Hou alleen niet van krokettenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
Je kent ze wel, van die wijven die staan te treuzelen bij de saladebar in de bedrijfskantine, en maar niet kunen kiezen tussen 4 of 5 schijfjes komkommer en wel of geen wortelsliertjes op je sla.
Moeten ze allemaal zelf weten, maar ga mij niet zitten aanstaren als ik een kroketje bestel domme kuttekop.
Bestel dan zelf ook iets lekkers ipv dat konijnenvoer
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:12 schreef Beul het volgende:
Als ze vreten als konijnen, neuken ze misschien ook als konijnen...![]()
Ga ervoor
Vrouwen met een vette hapquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik, wijf, neem altijd én rauwkost én een vette hap. Hou alleen niet van kroketten
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:12 schreef Beul het volgende:
Als ze vreten als konijnen, neuken ze misschien ook als konijnen...![]()
Ga ervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
kroketten met mayoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:32 schreef BasEnAad het volgende:
En de kroket is lang niet ongezond als het imago van de kroket!
Geen mayo dan he!!!!!
Jij hebt smaaaakkkkkkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kroketten met mayo.
kroketten met mosterd.
Hee jij hebt vanmorgen zeker ook al wat kroketjes gefrituurd voor bij de lunch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ts heeft gelyk. Ik heb ook liever vette wijven van 120kg in me bed die vet eten i.p.v. slanke grietjes met lekkere sizes die groente vreten.
Nou nou, waarom doe je nu zo, als ik dat toch lekker vindquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kroketten met mayo.
kroketten met mosterd.
Net wel tydens het middageten een frikandel genuttigd ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:40 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hee jij hebt vanmorgen zeker ook al wat kroketjes gefrituurd voor bij de lunch?
Ketchup in plaats van curryquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef TeenWolf het volgende:
dubbele frikandel speciaal (en niet met curry maar ketchup!!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |