abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60965010
Ja ik kan ook niet anders hahaha. Net ff weggeweest, ff lekker op terras gezeten. Volgende week vakantie. Ga donderdag reis boeken, dus waarheen is nog de vraag, even een week eruit, heerlijk, verheug me er nu al op. En wetend dat het met Thomas ook goed komt, nou dan kan mijn vakantie niet meer stuk
pi_61086140
Thomas is onderweg naar zijn nieuwe thuis.
Hij vond het niet leuk om weer in de auto te moeten, geloof ik. In de draagkoffer was geen probleem, maar in de auto...nah.
Ben benieuwd hoe dat gaat.
Over een paar uurtjes zullen we het weten.
En ook hoe de eerste kennismaking met Rummie is gegaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61086229
Ik ook. Vind het zielig voor hem weer. Als het niet goed gaat he Nok, dan haal ik hem op hoor. Dan maar kijken hoe het met mijn allergie gaat. Dus ik ben benieuwd. En nee, auto vind die niet zo, tenminste had toen ook de hele weg zitten te miauwen. Vond het zo zielig ikke. En werd zo kwaad op de vorige eigenaars. Dus hopelijk komt alles goed nu
pi_61086902
Liefde zal ie niet tekort komen bij Melanie_the_miss en MvdLubbe.
Het zal hem meevallen, na mijn drukke huishouden, dat hij al die ruimte en aandacht maar met een andere kat hoeft te delen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61088208
Ik ben erg benieuwd naar Thomas zijn ervaringen in zijn nieuwe, permanente huisje. Super, zo'n Fok!samenwerking.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61088968
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:56 schreef nokwanda het volgende:
Liefde zal ie niet tekort komen bij Melanie_the_miss en MvdLubbe.
Het zal hem meevallen, na mijn drukke huishouden, dat hij al die ruimte en aandacht maar met een andere kat hoeft te delen.
Liefde is ook heel belangrijk voor een beest. Maar ja voor mensen ook toch. Nou ik ben ook benieuwd hoe en wat, zal het wel weer volgen.
pi_61089298
Hoi!
De reis met thomas op schoot ging goed.
2 uur in de auto en na 1,5uur was hij rustig
2 keer even gestopt om hem even met open hekje te aaien.
Zodra het hekje dichtging ging hij naar de kooi blazen

Net het huis verkent, rummi paar keer tegengekomen en tot nu toe als ik al dacht allebei zo lekker lullig aandachtig naar elkaar kijken en dan weer verder lopen

Wij zijn net van vakantie dus zijn nu aan het uitpakken maar straks komen er wel foto's.

Thomas is wat moe van de reis en zit naast het bed op het dekentje te lummelen, af en toe komt rummi bij hem kijken en gaat weer weg.

Updates volgen!!!!!

Tot nu toe, geen ruzie maar ook geen liefde tussen de 2.
Maar ik en M zijn verliefd op thomas en zijn lieve gepiep in de kooi
Voices tell me I'm the shit.
pi_61089370
Dat is mooi. Geen ruzie enzo. Ben benieuwd naar de foto's. Veel succes met Thomas, groetjes
pi_61090184
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi!
De reis met thomas op schoot ging goed.
2 uur in de auto en na 1,5uur was hij rustig
2 keer even gestopt om hem even met open hekje te aaien.
Zodra het hekje dichtging ging hij naar de kooi blazen

Net het huis verkent, rummi paar keer tegengekomen en tot nu toe als ik al dacht allebei zo lekker lullig aandachtig naar elkaar kijken en dan weer verder lopen

Wij zijn net van vakantie dus zijn nu aan het uitpakken maar straks komen er wel foto's.

Thomas is wat moe van de reis en zit naast het bed op het dekentje te lummelen, af en toe komt rummi bij hem kijken en gaat weer weg.

Updates volgen!!!!!

Tot nu toe, geen ruzie maar ook geen liefde tussen de 2.
Maar ik en M zijn verliefd op thomas en zijn lieve gepiep in de kooi
Had deze post helemaal gemist.
Ik stond te koken in de keuken.
Arm beessie in de auto
Blij dat ie nu thuis is. We horen en zien het van jullie.

Hier gelooft Merlijn het nog niet. Die zit nog steeds op de badkamer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61090434
in de auto

Klein hokje...

NIET LEUK

veilige kennismaking

koekeloeren

tegenkomen

Kijk een nieuw vriendje rummi!

More to come...
Net een kleine schreeuw en krab omdat rummi niet snapt dat achter een andere kat aanlopen met zijn grote bedreigend kan zijn. Na de sneer vertwijfelt naast elkaar zitten van... was dat nodig?

iets met slechte foto's door slechte camera, binnenkort als de goede camera vol is hopen we mooie nieuwe te schieten
pi_61090570
Ach toch....die schreeuw
Best wel een coole kennismaking. Thomas is hier wel gelouterd. Maar wel veel veranderingen in korte tijd. Dat gaat hem ook niet in de kouwe vacht zitten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61090647
tot nu toe ziet het eruit alsof hij alles best vind.
Loopt een beetje door het huis te banjeren en is niet bang.
Anders dan wij gewent zijn met rummi die als je onverwacht verstapt wegraced
pi_61090710
Dat zal Thomas idd niet snel doen.
Hier lag ie ook weleens in het donker op het kleed op de overloop. Daar zie je echt geen hand voor ogen omdat de lamp permanent kapot is (draai er een in en hij springt). ik ben er een aantal keren over Thomas gestruikeld. hij gaat echt niet weg, al ziet ie je aankomen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61090712
fijn dat het goed lijkt te gaan

dikke poezels
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_61091108
Leuk dat het voorzichtig goed lijkt te gaan. En meer foto's (slechte of goede kwaliteit, maakt niet uit) zijn altijd welkom.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61102701
Hoe is de eerste nacht gegaan? Is Thomas een beetje happycat?

Hier is Spice alweer bijgedraaid. Merlijn nog niet helemaal. Die bekijkt alles nog met argusogen en heeft de avond en nacht alsnog op de badkamer doorgebracht. Ik ga hem nu daar geen eten meer geven en neem hem gewoon mee naar beneden. Hij rent nu niet meer zo hard weg als gister. Dat wwas hem echt teveel. En onbekende mensen en Thomas.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 25 augustus 2008 @ 08:48:04 #192
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_61102946
Een klein beetje wapengekletter vannacht, wat dreigend gebrom en een kleine aanvaring, verder zijn we de nacht best aardig doorgekomen.
Thomas gaat brommen en blazen als Rummi te dicht in de buurt komt, Rummi trekt zich van een en ander niet heel veel aan.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2008 @ 09:18:46 #193
7074 moussy
kuttekop
pi_61103379
terug vind poes

Ben wel benieuwd naar de soap van deze 2 heren
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61103605
ik vind het zo grappig he
Thomas doet echt zijn best rummi te intimideren:
Op tafel zitten(hoger), fixeren en grommen.

Rummi begrijpt er niets van en kijkt heel blij van OE HET MAAKT GELUID.
totaal niet onder de indruk dus... loopt hoogstens weg maar hij is banger van een vallende veer

Dat is voor thomas heel verwarrend en beangstigend want hj zit toch echt zijn best te doen om eng te zijn
Dus thams is nu bang dat rummi een of andre masterkat is en loopt heel de tijd te sluipen terwijl rummi zich van geen kwaad bewust is

Ik hoop en denk dat het allemaal wel losloopt tot nu toe veel proest momenten.
Bijv.
Thomas: dreigend grmuuhouwwhhmmmggrrmmmmm
Rummi: enthousiast MIAUW MIAUW
Thomas:
Rummi: gaat liggen
THomas: kijkt maar weer ut het raam.

Net sprong thomas voor mijn laptop om geaait te worden '
pi_61104436
Hahaha ik zie het al voor me. Zo van huh gebeurd er niets. Fijn dat het aardig goed gaat. Leuk om dit te lezen
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:41:15 #196
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61104923
Klinkt inderdaad alsof dat wel goed komt
pi_61105678
Leuk om te lezen zeg. Ik hoop dat er updates blijven volgen.
pi_61111549

thomas ging net bij mij en mvdlubbe op schoot zitten en toen we gingen liggen op onze rompen lopen

JAAAA er zijn fotos en die komen ook wel!

Owh een paar mooie portretten van thomas komen er ook aan EN een rummi en een thomas naast elkaar.
Rummi eet de meegekregen pathe naar hartelust terwijl hij eigenlijk nooit natvoer eet of lust en thomas wil er niets van weten.
Met de snoepjes is het zo dat rummi helemaal verliefd is op het snoep van thomas en thomas op dat van rummi, mooi opgelost!
pi_61111620

Dat grommen heeft hij hier trouwens geleerd van kleine Bijoux.
Op een dag hoorde ik gegrom en dacht: nou nou Thomas, durf je wel tegen Bijoux? Maar het geluid kwam uit dat kleine onschuldig ogende poesje, de kleinste van het stel hier.

Blij dat het tot dusver zo gaat. Dat sluipen gaat er vast wel uit. Heeft tijd nodig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61111703
Eet ie wel brokjes?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')