ik weet niet of jij dezelfde foto's gezien hebt als die ik zagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld hoor, maar een reuzachtige/grote kat heeft niet per definitie overgewicht hoor...
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef nokwanda het volgende:
Heuy Mor, er wordt hier niet geschoten
ow ja, dat wel, als er definitief een thuis is gevonden.quote:
Sterker nog, ze heeft hem de eerste week bijna helemaal meegemaakt hier in huis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik weet niet of jij dezelfde foto's gezien hebt als die ik zag
Ja, maar Thomas leeft hier nog geen halve dag. Baloe kan zo niet met katten omgaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... dat zou misschien meevallen. Hij is gewend aan honden
Ja, mooi niet dus. Been there, done that. Poekie had geen leven, en Baloe ook niet. En sinds dat poekie is overleden (niet door baloe zn toedoen!) heeft baloe een stuk meer rust. Hij hoeft niet meer zn bak te verdedigen enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef Rimpelhond het volgende:
een kat redt zich wel hoor.....
een kat loopt gewoon weg als het gezelschap hem niet aanstaat of gaat een treetje hoger staan.
En als de hond lastig blijft doen dan denk ik dat de hond zich moet bergen en niet de kat.
Één tik en de hond denkt de volgende keer wel 2 keer na
Jups!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Omdat je zegt zo groot als, terwijl ik toch voornamelijk een kei dikke kat zie
En bij Qwea was Baloe t "probleem" geloof ik. Dat hij zelf niet graag met katten samen woont? Waar ben je Qwea
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik weet niet of jij dezelfde foto's gezien hebt als die ik zag
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
ben jij mirage?
Ah, hoi Mirage dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
![]()
ik ben een rimpelhond.
Kan je dat niet zien?
WOEF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |