Jij hebt alleen de achterbank gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:20 schreef Queen_Bee het volgende:
jpg heef wel een auto
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jij hebt alleen de achterbank gezien
Ik sliep alquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:11 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag wordt het niet smeer met msn.
Ik heb je toegevoegd, melanie_the_miss.
Was even online, maar val nu bijna om van vermoeidheid.
Daarom voor jou en jpg ook een 14.gif, je ziet maar al te vaak wat de afloop kan zijn als je er niet goed over nadenkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:22 schreef nokwanda het volgende:
Het lullige is wel dat als anderen ook even willen proberen of het gaat Thomas wel van hot naar her gesleept wordt.
Het liefst zien we hem natuurlijk geplaatst waar hij ook echt mag blijven. Hier was het al zo en dat heb ik ook vanaf het begin af aan aangegeven. Maar ik zal er wel alles aan doen om te voorkomen dat dat nu ook zo gaat. Dus 10 x liever iemand die er 3x over nadenkt.
echt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:49 schreef jpg97 het volgende:
Ach stel; ik neem hem en het valt tegen... dan kan ik de chinees hier op de hoek maar wát blij maken met zo'n grote kat
Nee grapje natuurlijk
o well, dat ken jij ook goed. Die discussie hebben we eerder gevoerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat houd je nu nog tegen, jpg? Schuldgevoel? Verdriet?
Whut, ik bedoel het toch niet verkeerd? Ik dacht dat als we de reden weten we wat zinnige dingen kunnen zeggen om hem over de streep te trekkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o well, dat ken jij ook goed. Die discussie hebben we eerder gevoerd.
Maar jjij weet inmiddels dat liefde voor een dier/wezen niet stopt bij de dood en ook niet als er een andere liefde bij komt.
Het is alleen maar extra en zelfs een beetje troost.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat houd je nu nog tegen, jpg? Schuldgevoel? Verdriet?
quote:Maar heb net de dood van Solito achter de rug + heb een redelijk drukke periode voor de boeg, en als ik een kat neem dan wil ik er zeker wel een paar dagen vrij voor nemen om hem te laten wennen en vice versa.
Maar ik hak de knoop binnenkort door hoor dan laat ik het zeker weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |