Yep. Hij heeft geen kroonjuwelenquote:
deze kat is niet echt dominant eerder lief.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef nokwanda het volgende:
Formaat en dominantie is hier het probleem eigenlijk.
Thomas WIL echt graag contact en spelen. Maar de anderen zien in hem met zijn formaat een bedreiging.
Hij wil toch en drukt het een en ander door. Lukt het niet dan probeert ie ze gewoon anders te domineren door hen te humpen (jawel, gecastreerd en al). Lukt dat niet dan laat ie in alle opzichten zien dat hij sterk is.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren bij een even grote kater. Strijd der Titanen?
Een dikke week strijd en dan vrede omdat men even sterk is? Of blijvende oorlog?
den haag....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Wonen jullie ver van elkaar af?
Anders zou je het een paar dagen kunnen proberen!
Precies, je weet het nooit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
deze kat is niet echt dominant eerder lief.
Hij wil spelen maar snapt niet hoe en kleine katjes zijn ook bang voor hem
Dus een grote kater kan misschien best.
Ooit logeer katten gehad die werden bang van onze kat omdat hij ging fixeren, totaal onschuldig hij weet gewoon nie thoe hij contact moet zoekenheel schattig.
Ik denk dus niet dat het een eeuwige strijd word, maargoed met katten weet je eht nooit!
Vanwaar die tong?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
den haag....
geen idee waar ts woont?
nouja, over 2 weken is mijn ov geldig maar dat is misschien te stressvol voor dat arme beestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies, je weet het nooit.
Maar wat greys zegt is mss een optie. Geen idee waar jij zit en of dat ver is.
Ik zit in Nijmegen.
Heb je toegevoegd. Ik sta op offline, maar ik kan wel chatten. Ik zal je effe aantikken als ik je online zie komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Oe, voeg me anders toe op msn.
Kunnen we het er uitgebreid over hebben![]()
Daar streef ik wel naar. Bij een fokker of enebekende. Ik wil gewoon zeker weten dat het goed met hem gaat, waar hij ook terecht komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Thomas bij een Fokkertje komt....krijgen we tenminste nog es foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |