ik weet niet of jij dezelfde foto's gezien hebt als die ik zagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:16 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld hoor, maar een reuzachtige/grote kat heeft niet per definitie overgewicht hoor...
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef nokwanda het volgende:
Heuy Mor, er wordt hier niet geschoten
ow ja, dat wel, als er definitief een thuis is gevonden.quote:
Sterker nog, ze heeft hem de eerste week bijna helemaal meegemaakt hier in huis.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik weet niet of jij dezelfde foto's gezien hebt als die ik zag
Ja, maar Thomas leeft hier nog geen halve dag. Baloe kan zo niet met katten omgaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... dat zou misschien meevallen. Hij is gewend aan honden
Ja, mooi niet dus. Been there, done that. Poekie had geen leven, en Baloe ook niet. En sinds dat poekie is overleden (niet door baloe zn toedoen!) heeft baloe een stuk meer rust. Hij hoeft niet meer zn bak te verdedigen enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef Rimpelhond het volgende:
een kat redt zich wel hoor.....
een kat loopt gewoon weg als het gezelschap hem niet aanstaat of gaat een treetje hoger staan.
En als de hond lastig blijft doen dan denk ik dat de hond zich moet bergen en niet de kat.
Één tik en de hond denkt de volgende keer wel 2 keer na
Jups!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Omdat je zegt zo groot als, terwijl ik toch voornamelijk een kei dikke kat zie
En bij Qwea was Baloe t "probleem" geloof ik. Dat hij zelf niet graag met katten samen woont? Waar ben je Qwea
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik weet niet of jij dezelfde foto's gezien hebt als die ik zag
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
ben jij mirage?
Ah, hoi Mirage dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
![]()
ik ben een rimpelhond.
Kan je dat niet zien?
WOEF!
Trekt ie dan in de gang wel zijn laarsen uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:19 schreef schwankungen_am_rand het volgende:
Ik scheer de kat altijd.
[ afbeelding ]
Die verhaart nu nauwelijks meer. Als ik hem nu borstel komt er haast niets vanaf.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:22 schreef Freubeltje41 het volgende:
Ben blij dat er weer zo gauw een tehuis voor Thomas is gevonden. En Ja, zeker niet vergeten te kammen hahaha. Hoop nog te horen hoe het gaat verder met hem. Groetjes
Heel erg bedankt Nok voor je hulp enzo. Echt toppiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die verhaart nu nauwelijks meer. Als ik hem nu borstel komt er haast niets vanaf.
Ik zal mijn borstel laten zien als tipje. Die gewone kam die hij meekreeg werkt niet echt.
Eerder personeelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef nokwanda het volgende:
Is er trouwens ooit iemand eigenaar van een kat?![]()
![]()
www.xs.to werkt goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:39 schreef nokwanda het volgende:
zal weer proberen om te uploaden, maar dat ding werkt slechts af en toe. Is een ellende.
Ik gebruik al jaren photobucket en dat werkt prime. Maar de cardreader is een beetje stuk.quote:
Doe ik. Heel veel plezier.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nu dan!
Wij zijn op vakantie, vervroegd tot zondag zodat we thomas op kunnen halen
Maandag zullen er denk ik foto's volgen!
Uiterlijk dinsdag
Voor de nu, tot zondag nokwanda en.... sms je mij jouw huisadres??
Groetjes en een dikke zoen aan thomas!!!!!![]()
![]()
![]()
Heb je nog gehoord wat zijn vorige mensen ervan vinden?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:31 schreef Freubeltje41 het volgende:
Wat een leuke foto's. Wel ff leuk om hem weer te zien
In het begin wel wat van ze gehoord, nu niks meer. Sinds het niet meer ging met Thomas bij jou heb ik ook niks meer gehoord. Wel nog dingen laten lezen maar geen reactie gehad. Ze zullen het wel best vinden zo. Weg is weg toch? Diep triest eigenlijk, maar ja, gelukkig weer een nieuw tehuis door ieder zijn hulpquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 06:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je nog gehoord wat zijn vorige mensen ervan vinden?
Volgen zij dit topic nog of wordt ernaar gevraagd?
Nog niet. Zondag de 24ste pas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:27 schreef Hekates het volgende:
Hoe is het ophalen van Thomas gegaan?
Liefde is ook heel belangrijk voor een beest. Maar ja voor mensen ook toch. Nou ik ben ook benieuwd hoe en wat, zal het wel weer volgen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:56 schreef nokwanda het volgende:
Liefde zal ie niet tekort komen bij Melanie_the_miss en MvdLubbe.
Het zal hem meevallen, na mijn drukke huishouden, dat hij al die ruimte en aandacht maar met een andere kat hoeft te delen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi!
De reis met thomas op schoot ging goed.
2 uur in de auto en na 1,5uur was hij rustig
2 keer even gestopt om hem even met open hekje te aaien.
Zodra het hekje dichtging ging hij naar de kooi blazen![]()
Net het huis verkent, rummi paar keer tegengekomen en tot nu toe als ik al dacht allebei zo lekker lullig aandachtig naar elkaar kijken en dan weer verder lopen
Wij zijn net van vakantie dus zijn nu aan het uitpakken maar straks komen er wel foto's.
Thomas is wat moe van de reis en zit naast het bed op het dekentje te lummelen, af en toe komt rummi bij hem kijken en gaat weer weg.
Updates volgen!!!!!
Tot nu toe, geen ruzie maar ook geen liefde tussen de 2.
Maar ik en M zijn verliefd op thomas en zijn lieve gepiep in de kooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |