abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61103534
Ah gelukkig dat het beter gaat met Brent Meteen weer praatjes hebben

Popples dat was precies wat ik bedoelde. Geen probleem om schoenen te vinden alleen zijn ze dan meteen idioot duur Ik kreeg laatst van Snoopy de tip van een schoenenwinkel vlakbij mij en heb al eens in de etalage gekeken. Erg mooie schoentje, wel duur, maar gelukkig ook de groeigarantie. Mijn moeder vertelde trouwens dat ze daar vroeger ook voor mij vaak schoenen kocht.

Linde was vanmorgen ook in een lollige bui. Ik ging met mijn moeder kijken of ze wakker was en toen deed ze net of ze nog sliep. Alleen moest ze op een gegeven moment daar zelf heel hard om lachen waardoor we haar doorhadden
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:34:35 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61103609
Popples, tegenwoordig krijg ik twijfels of de schoenen nog wel ruim genoeg zijn als Brent vaker valt en onhandiger wordt. Hij miept niet en loopt gewoon door (schijnt normaal te zijn). En je kunt het ook zien aan het voetbed in de schoen waar hij/zij precies zit met de tenen. Ik heb het me mooi uit laten leggen in een goeie schoenwinkel.
200 eu vind ik ook wel erg veel geld voor schoentjes die ze 3-4 maand aan kunnen. 80 eu is een beetje mijn richtprijs maar ik denk dat het ook wel goedkoper kan. De Nikes heb ik in Duitsland gescoord, daar zijn kinderschoenen stukken goedkoper.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:41:17 #203
24188 Belana
kloon van belana
pi_61103739
ah ik lees dat het met brent beter gaat! gelukkig!
stormy waters...
sailin'
pi_61104035
rocka als ik jou stukje lees dan moeten wij dus als een speer naar de winkel want madam valt ook veel de laatste tijd. wij zitten elkaar dan aan te kijken van waarom valt ze nu weer.
wij hebben nu schoentjes van ecco. maar ze had laatst haar sandalen aan met het warme weer en daar zag ik toch wel in dat ze wat krapper gingen zitten. straks maar eens naar het dorp gaan of naar duitsland idd daar hebben ze ook wel goede en leuke schoenen.
mijn ouders hebben toen 3 paar voor 50 euro kunnen scooren in de uitverkoop.

linde grapjas
mama van 3 kids!
pi_61105744
Fijn dat Brent zich weer beter voelt!

Linde, grapjas! Oma en mama een beetje voor de gek houden..

Memmel, gefeliciteerd!! Lekkere koffie bij het ontbijt!
Ik werd vanochtend ook verwend door Chris en papa met ontbijt op bed.. En dat terwijl er niks te vieren is

Ik wacht nog even met schoentje tot Chris echt gaat lopen, maar heb nu wel roosjes voor hem. Dat zijn van die leren slofjes. En een soort sokken met ruwe leren zolen. Werkt tot nu toe prima. En binnenshuis lekker op blote pootjes..
Wat ik eens als tip gelezen heb: teken de omtrek van je kindjes voet over op papier, knip het uit, en stop het in de schoen. Dan kun je redelijk goed zien of de maat nog goed is.. Alleen met kopen is het handig om het kindje mee te nemen, want dan zit je ook nog met de wreef enzo..
pi_61105823
Deepfreeze, die tip wilde ik net ook gaan typen!

leuk zo'n 'zomaar'ontbijtje op bed !
pi_61106113
Inderdaad, eigenlijk nog veel leuker dan een verjaardagsontbijtje.. Ook al zijn die ook heerlijk.
Chris heeft ook allemaal hapjes gebedeld. Dus lekker wat brood met jam&ei&appel&kaas gehad

Hij ligt nu trouwens weer op bed, was vanochtend om 7 uur al wakker, dus maar weer 2 slaapjes..
pi_61106545
hahaha, ik heb V op het kdv echt laten zeggen dat ze haar NIET naar bed moeten doen
tenzij het echt niet anders kan ... ik ga dus over 30min. troela maar halen, kan ze hier snel naar bed !

en ik weer verder 'rustig aan' doen
pi_61106950
tsja, Chris was om 10 uur al aan het miepen, dus tot 12/13 uur wakker houden leek me niet zo gezellig

Nog even snel een foto-tje van Chris op de bruiloft

Hij had last van (vermoedelijk) zijn tandjes, dus zat de halve dag met zijn handen in zijn mond
pi_61109944
Bijna vergeten Liande! Nog gefeliciteerd met je verjaardag Eindelijk een echt dreumusje.. Hebben jullie een leuk feest gehad?

En Chris lijkt eindelijk de zit-functie ontdekt te hebben.. Hij draait hij vanuit kruip over zijn heupje op zijn bips. Lekker optijd

hmm, ben ik nou tegen mezelf aan het praten
pi_61110674
Chris is ook al echt een dreumesje!

Welkom Iksje en Liande en nog gefeliciteerd!

Damian is vandaag voor het eerst gaan wennen op het KDV. HIj vond het erg spannend maar toch ook wel heel gezellig. Morgenochtend weer, dan mogen wij er niet bij zijn. Ben benieuwd of hij het dan nog steeds zo leuk vindt.
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:07:01 #212
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61121483
Gelukkig is Brent weer wat beter!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61123215
Appelsap, fijn dat dag1 goed gegaan is!

Rocka, hoe is het de rest van de dag met Brent gegaan?

We hebben hier trouwens een rozijntjes junkie Hoeveel zou Chris er van mogen hebben per dag? want als we hem de kans geven eet hij de hele zak nog leeg. Het is in ieder geval wel goed voor zijn fijne motoriek, lekker priegelen met zijn duim en wijsvinger/middelvinger
pi_61124064
Geen idee of overdaad schaadt in het geval van rozijntjes. Tis geen chocola in ieder geval
Wij kunnen ook echt geen lolly eten met Meike in de buurt, ze pakt hem zo af en sabbelt dat hele ding op. Nou is mama niet zo blij met de combi kind-lolly'....too bad for her!

Vandaag ik fiets met Meike naar huis, ineens roept ze "PAAAAA PAAAA!" en wijst....
ik kijk eens goed, komt opa er net aanlopen vanaf het station!

Rocka wat fijn dat je ventje weer een beetje opknapt, zo zielig die zieke kindjes!

Appelsap, sterkte morgen, het zal voor jou ook wel even slikken zijn om je allesie daar achter te laten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61124812
Ik wil er nog even niet aan denken dat ik hem daar moet achterlaten. Dat zegt denk ik genoeg.

Aah wat leuk van Meike! En wat knap dat ze dat zo goed had gezien!

In rozijnen zit veel suiker dacht ik.
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:40:29 #216
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61124951
Succes morgen appelsap Het valt op den duur reuze mee (als er niet gejankt wordt bij het afscheid )

Rozijntjes? Volgens mij mogen ze er best een handvol van, of 2. Brent is een volleerd rozijnenpoeper. Ik vind ze in geabsorbeerde vorm terug in zijn luier

Meike ook al zo'n opafan? Ik vraag me wel es af wat dat toch is met die opa's

Het drama is hier nog niet op zijn eind. Het begon goed vanochtend maar hoe verder de dag vorderde hoe meer gejengel. Tis vast morgen weer een stukje beter
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61125468
haha ik vind de rozijnen wel eens in zijn geheel terug in de luier....Meike kauwt niet, net als haar papa, die slikt zijn eten ook zo door

Je houdt de moed erin Rocka, goedzo . Tis vaak zo dat je je sochtends het beste voelt he, als je niet lekker bent. In de loop van de dag loopt de koorts dan vaak weer op.
Heb je HAP nog gebeld dan, of redden jullie het met de zetpilletjes?
Beterschap nog met je lieverdje....
Wil hij nu ook lekker veel knuffelen???

[ Bericht 32% gewijzigd door XXXKarinXXX op 25-08-2008 23:32:29 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61125488
Deepfreeze heb net even op de verpakking gekeken van de rozijntjes die ik heb voor Damian. (van die kleine rode doosjes)
71 gram suiker per 100 gram, dat is dus best veel. Maar die dingen wegen niks dus voor je eens 100 gram hebt weggewerkt....
Ik probeer er zelf wel op te letten want Damian eet ze ook het liefst de hele dag door.

Ach Brent toch nog steeds ziek. Hopelijk is hij morgen weer wat opgeknapt.
pi_61130691
Appelsap, veel succes vandaag! (voor Damian en jou

Nog maar een portie beterschap richting Brent, hopelijk is hij snel weer de oude!

Dat is wel veel suiker, maar inderdaad, een rozijntje weegt niks.. Zal ze straks voor de gein eens op de weegschaal leggen..
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:30:43 #220
144006 chacama
Ondernemend!
pi_61132907
Brent nog steeds beterschap voor jou.

Appelsap succes.

En Meike...Opa's zijn Maar vooral de reacties die je krijgt als je Opa roept. Die zijn het geweldigst. Zie het hier ook. Voor Maud zijn er heel veel opa's...( alles ouder dan papa) en jeeeetje van heeft ze een pret als ze OPA roept en van die glunderende gezichten ziet.... heerlijk.
pi_61136591
Arme Brent, nog steeds niet beter.

Wat slim van Meike om opa te zien! Anna ziet ook van alles voordat wij het door hebben. Vooral bruggen, boten, fietsen en grooooote auto's zijn favoriet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61144063
meike wat goed.

arme brent beterschap.

appelsap hoe is het gegaan?

mag ik even hele kleine blije post doen?
mijn Dreumes heeft zich vandaag bij de huisarts, apotheek en bij de kinderarts goed gedragen
ze weet inmiddels dat deze plekken leuk zijn om te spelen we zijn vanaf half elf tot half vier aan het dokteren geweest en ze heeft zich netjes gedragen mama helemaal blij.
mama van 3 kids!
pi_61145111
*KP meldt even dat haar dreumesjes niet aanwezig zijn, ze zitten vanaf vanochtend al achter het behang geplakt*

* KP gaat creche bellen om te vragen of ze nu al mogen komen ipv morgenvroeg 08.00 uur*
pi_61146231
ohjee !?
wat is er loos ?
pi_61147319
Popples, waarom mocht dreumusje daar dan spelen? (verkapte, waarom die bezoekjes-vraag)

KP, succes nog de rest van de avond, hopelijk zijn ze snel onder zeil, en kun je even uitpuffen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')