abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60786996
Heb ik in de afgelopen 2 maanden 2 defecte X360 Consoles gehad, zijn netjes gerepareerd retour gezonden, verdwijnen ze godsamme ALLEBEI tussen Utrecht en mijn thuis adres......

1tje is inmiddels al een week of 3 zoek en de 2de die gescheduled stond voor gisteren kwam ook niet, vanmorgen mannetje UPS aan de tel, met de melding dat hij wel is afgeleverd maar dat de handtekening ontbreekt......of ik wel zeker wist dat ik hem niet had ontvangen.....

We wachten af op een belletje van UPS deze ochtend en hopen dat hij terecht komt.

Klacht 1:
2 (!) consoles in 2 maanden defect: Microsoft

Klacht 2:

UPS die der eigen zooi half controleerd en half kanaleneiland in dienst heeft gok ik zo
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_60787716
Verkapt-kijk-mij-eens-een-slechte-beheersing-van-de-Nederlandse-taal-hebben-topic _!
pi_60787849
ups
pi_60787955
HOAX

xboxen gaan nooit stuk !
pi_60787967
XboX 360 hebben en dan nog klagen over het kapotgaan.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:29:57 #6
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_60788647
(dreigen met) aangifte doen van diefstal door UPS. Kopen ze vast een nieuwe voor je.
pi_60788822
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef bioloogje het volgende:
(dreigen met) aangifte doen van diefstal door UPS. Kopen ze vast een nieuwe voor je.
Is niet het probleem ik krijg wel nieuwe consoles van MS maar het papierwerk er omheen is zo kut en tijdrovend.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_60788947
UPS heb ik betere ervaringen mee dan TNT met haar subcontractors (Huisvrouwen/allochtonen met een busje en magneetsticker van TNT) die betaald krijgen per afgeleverd pakje, en dat derhalve maar ergens in de straat afgeven.
pi_60789020
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:35 schreef SpookY22 het volgende:

[..]

Is niet het probleem ik krijg wel nieuwe consoles van MS maar het papierwerk er omheen is zo kut en tijdrovend.
Als die niet stuk zou gaan zou je dat ook niet hebben.
En in 2 maanden 2 defecte? Eens per maand stuk is een mooi gemiddelde.
pi_60789482
Gister is mijn xbox weg gegaan, nu heb je me bang gemaakt
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60790487
mijn xbox ging, en kwam terug. en dat binnen 8 dagen
pi_60790555
XBOX360
pi_60791352
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef Boschkabouter het volgende:
TNT met haar subcontractors (Huisvrouwen/allochtonen met een busje en magneetsticker van TNT) die betaald krijgen per afgeleverd pakje, en dat derhalve maar ergens in de straat afgeven.
Sticker opdoen is hier zelfs teveel moeite
Ze komen hier trouwens ook op vage tijden, ene keer om 4 uur 's middags en andere keer om 9 uur 's avonds
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_60792554
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef Boschkabouter het volgende:
UPS heb ik betere ervaringen mee dan TNT met haar subcontractors (Huisvrouwen/allochtonen met een busje en magneetsticker van TNT) die betaald krijgen per afgeleverd pakje, en dat derhalve maar ergens in de straat afgeven.
Daar moet een wet tegen verzonnen worden.
Ik woon in the Bronx van Den Haag, dus de shit die ik via internets bestel hoeven niet bij mijn buren afgeleverd te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')