Ah oke.. en wat als ik nu meerdere namen en omschrijvingen in deze array wil hebben, zonder dat het wordt overschreven?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:47 schreef slacker_nl het volgende:
Maar is het niet logischer om dit te doen:
[ code verwijderd ]
Ik wil een rijtje met projecten (wat later uit de database gehaald wordt) waarvan ik de naam van het project en de omschrijving laat tonen, gebruikmakend van Smarty.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Waarom wil je het opd ie manier hebben eigenlijk? En wat gaat er niet goed, wat is de output?
$projects[] = $project // array_push systaxquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:53 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Ah oke.. en wat als ik nu meerdere namen en omschrijvingen in deze array wil hebben, zonder dat het wordt overschreven?
DIe array_push is niet echt aan te raden. Is namelijk beduidend langzamer dan de andere manierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
$projects[] = $project // array_push systax
je pushed dus telkens projecten in de projects array.
Tnx, dat werkt erg fijn!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef SuperRembo het volgende:
Dat kan ook zonder procedure/user defined function: met een CASE statement
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT"); header("Cache-Control: no-cache"); header("Pragma: no-cache"); header("Content-disposition:filename=dashedline.png"); $Img = imagecreate($width,$width); $TextColor = imagecolorallocate($Img,139,137,137); $BackgroundColor = imagecolorallocate($Img,32,32,32); ImageFilledRectangle($Img,0,0,$width,$width ,$BackgroundColor); imagestring($Img,2,10,0,$Date1 ,$TextColor); imagedashedline($Img, 0, 13,$width-10,13, $TextColor); imagestring($Img,2,10,13,$Date2 ,$TextColor); imagecolortransparent($Img,$BackgroundColor); imagepng($Img); ImageDestroy($Img); exit(); |
Kan allebei. Maar PHP lijkt me hiervoor het meest geschikt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:25 schreef Flipper01 het volgende:
Ik wil graag een routebeschrijving op mijn website weergeven waarbij de bezoeker op mijn site een formuliertje invult waarvan de gegeven vervolgens worden verwerkt in een nieuwe pagina. Kan dit met php of moet ik dan aan de slag met javascript?
1 2 3 4 5 6 7 | FOR EACH ROW BEGIN IF NEW.value < 0 THEN -- CANCEL INSERT OF NEW ?? END IF; END; |
Dat is mooi, want ik kan wel aardig met php overweg, maar niet met javascript..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:53 schreef frenchfries het volgende:
Kan allebei. Maar PHP lijkt me hiervoor het meest geschikt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <form action="route.htm" method="post"> <p><strong>Straat en huisnummer:</strong><br /> <input name="straat" type="text" size="20" /> <input name="nummer" type="text" size="4" /></p> <p><strong>Woonplaats:</strong><br /> <input name="plaats" type="text" size="25" /></p> <input type="submit" name="submit" value="Routebeschrijving »" /> </form> ?> |
Waarom niet gewoon met GET en direct doorlinken naar de googlepagina? Heb je nieteens PHP of javascript voor nodig!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:23 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dat is mooi, want ik kan wel aardig met php overweg, maar niet met javascript..
Ik heb nu het volgende formulier op route.htm:
[ code verwijderd ]
Het is de bedoeling dat na verzenden van het formulier een nieuwe pagina wordt geopend met de volgende link: http://maps.google.nl/maps?daddr=grote+markt,+Groningen&geocode=&dirflg=&saddr=STRAAT+NUMMER,+PLAATS
Hoe krijg ik dit voor elkaar??
Character class: [\w_]+quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef Chandler het volgende:
kleine regex vraag; nu match ik woorden met \w+ maar helaas pakt deze geen _ hoe kan ik dit wel realiseren?
Iemand?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:33 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Toch is het voor mij nog niet duidelijk of ik het volgende kan doen (meerdere master servers?)
Ik heb een aantal klanten met een dedicated server, en zij draaien elk hun eigen mysql database server.
Ik zou graag willen dat al die klanten, hun server met die van mij kunnen syncen.
Niemand?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:09 schreef Darkomen het volgende:
Ik heb een probleem met imagedashedline, ik krijg het niet voor elkaar om een horizontale dashed line te creeren op mn image.
Een normale imageline werkt weer wel, dus vervang ik puur imageline met imagedashedline en je ziet gelijk niks.
Een scheve dashed line dan weer wel, wat doe ik fout.
php5 trouwens.
[ code verwijderd ]
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen op mijn pagina??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:40 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met GET en direct doorlinken naar de googlepagina? Heb je nieteens PHP of javascript voor nodig!
1 |
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:01 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen op mijn pagina??
1 2 3 4 5 6 | <p><strong>addres:</strong><br /> <input name="saddr" type="text" size="20" /> </p> <input type="hidden" name="daddr" value="grote markt, groningen" /> <input type="submit" name="submit" value="Routebeschrijving »" /> </form> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |