Leven zit vol met gevaren...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:29 schreef santax het volgende:
Ha en dan net zo als die braziliaanse pater zeker 2 maanden later dood aanspoelen op een strand
Er is nog altijd een mogelijkheid om het topic niet te openen, lief wezentje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:31 schreef BigKahuna het volgende:
[ Kut - Topic ].
Ehh, zou die dat niet tegen jouw moeten zeggen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:33 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Er is nog altijd een mogelijkheid om het topic niet te openen, lief wezentje.
Nee ik ben gestuurd door de Heer om mensen die kuttopics openen zich daarvan bewust te maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:33 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Er is nog altijd een mogelijkheid om het topic niet te openen, lief wezentje.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:34 schreef santax het volgende:
[..]
Geef het topic een kans ...
.....samen naar een role-play conventie
Lief sletje mag ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:38 schreef BigKahuna het volgende:
Maar een luchtballonritje met een lief vriendinnetje lijkt me ook heel leuk hoor.
Nee, dat is te heftig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:30 schreef santax het volgende:
Ja weet ik wel, maar kun je niets anders leuks gaan doen ofzo?
Samen lekker een bonzai kweken ofzo
Mja, maar met bonsai moet je klein beginnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:41 schreef D66.slet het volgende:
[..]
Nee, dat is te heftig.
Met mijn vorig vriendje wilde ik graag BungeeJumpen...Niet gedaan, wat een schijterd.
Maar BonZai kweken lijkt mij TE heftig.
Ik ben geen taalpurist. Taal is Dynamisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:43 schreef santax het volgende:
[..]
Mja, maar met bonsai moet je klein beginnen
Ik schreef het fout he
Zucht, Mannen & Romantische Gedachtes.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:46 schreef remlof het volgende:
Hier moet je zijn TS.
Met je kuttopics.
Zet die effe als ondertitelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:49 schreef D66.slet het volgende:
Ik Wil Geen FOK!-lul in Mij Voelen.
Mooi Gevormd. En die van jou?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:55 schreef santax het volgende:
hoe ziet jouw ideale lul er dan uit meis?
Zwart en grootquote:
Ik ben erg blij voor jou dat wij in een samenleving leven waar homoseksuelen openlijk hun gedachtes mogen uitten. Vrijheid, blijheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:58 schreef santax het volgende:
[..]
Zwart en groot![]()
Met zo onderaan, vlak voor de balzak zo een authentieke cockring, met van die vette kleurtjes. Liefst glow in het dark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |