Leven zit vol met gevaren...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:29 schreef santax het volgende:
Ha en dan net zo als die braziliaanse pater zeker 2 maanden later dood aanspoelen op een strand
Er is nog altijd een mogelijkheid om het topic niet te openen, lief wezentje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:31 schreef BigKahuna het volgende:
[ Kut - Topic ].
Ehh, zou die dat niet tegen jouw moeten zeggen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:33 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Er is nog altijd een mogelijkheid om het topic niet te openen, lief wezentje.
Nee ik ben gestuurd door de Heer om mensen die kuttopics openen zich daarvan bewust te maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:33 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Er is nog altijd een mogelijkheid om het topic niet te openen, lief wezentje.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:34 schreef santax het volgende:
[..]
Geef het topic een kans ...
.....samen naar een role-play conventie
Lief sletje mag ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:38 schreef BigKahuna het volgende:
Maar een luchtballonritje met een lief vriendinnetje lijkt me ook heel leuk hoor.
Nee, dat is te heftig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:30 schreef santax het volgende:
Ja weet ik wel, maar kun je niets anders leuks gaan doen ofzo?
Samen lekker een bonzai kweken ofzo
Mja, maar met bonsai moet je klein beginnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:41 schreef D66.slet het volgende:
[..]
Nee, dat is te heftig.
Met mijn vorig vriendje wilde ik graag BungeeJumpen...Niet gedaan, wat een schijterd.
Maar BonZai kweken lijkt mij TE heftig.
Ik ben geen taalpurist. Taal is Dynamisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:43 schreef santax het volgende:
[..]
Mja, maar met bonsai moet je klein beginnen
Ik schreef het fout he
Zucht, Mannen & Romantische Gedachtes.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:46 schreef remlof het volgende:
Hier moet je zijn TS.
Met je kuttopics.
Zet die effe als ondertitelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:49 schreef D66.slet het volgende:
Ik Wil Geen FOK!-lul in Mij Voelen.
Mooi Gevormd. En die van jou?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:55 schreef santax het volgende:
hoe ziet jouw ideale lul er dan uit meis?
Zwart en grootquote:
Ik ben erg blij voor jou dat wij in een samenleving leven waar homoseksuelen openlijk hun gedachtes mogen uitten. Vrijheid, blijheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:58 schreef santax het volgende:
[..]
Zwart en groot![]()
Met zo onderaan, vlak voor de balzak zo een authentieke cockring, met van die vette kleurtjes. Liefst glow in het dark.
Had jij vroeger ook Glow In The Dark-sterretjes in jouw kamertje?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:58 schreef santax het volgende:
[..]
Zwart en groot![]()
Met zo onderaan, vlak voor de balzak zo een authentieke cockring, met van die vette kleurtjes. Liefst glow in het dark.
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:06 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Had jij vroeger ook Glow In The Dark-sterretjes in jouw kamertje?
Damn, Nostalgie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:09 schreef santax het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik had glow in the dark verf op mijn gitaar gedaan![]()
En op mijn bedrand
En op een paar van mijn lego stenen
En op mijn my little pony, maar dat hoefde niet echt want die was al glow in the dark van de winkel
8 euro per gram voor goed spulquote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:10 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Damn, Nostalgie.
Ik ga vandaag even die sterretjes kopen voor mijn kamer.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:24 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
http://www.tenthdimension.com/medialinks.php
Veel spannender.
Als je lief en mooi bent sta ik voor u klaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:29 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Helaasch...
Ik wil zo graag een fantastisch lief vriendje hebben... Waarom? Ik wil met hem in een luchtballon (lijkt mij zo romantisch - geweldig).Zo van...
Markies: ''Dag lieverd. Ik heb een verassing!''
Vriend: ''Oh''
Markies: '' Een kort reisje met een luchtballon!![]()
''
Vriend: '' Echt waar?Grapje zeker?
![]()
Markies: ''Nee, echt!![]()
Ik houd van je.
Kom... De luchtballon wacht op ons...
''
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |