met skype bel ik voor 20,5 cent.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:39 schreef Rapaille het volgende:
Ach, 25 cent is toch ook een goede deal4 cent is goedkoper als wat ik binnen Nederland betaal overigens..
Eh. Nee. Leren kennen via een goeie vriend van me tijdens een vakantie naar spanje?quote:
Het is fok he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eh. Nee. Leren kennen via een goeie vriend van me tijdens een vakantie naar spanje?
Maargoed erg relevant is het niet he?
Jup gewoon 10 keer bellen, het antwoord wat er het meest uitkomt is waarschijnlijk de winnaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Eh. Nee. Leren kennen via een goeie vriend van me tijdens een vakantie naar spanje?
Maargoed erg relevant is het niet he?
Sukkel, dat is toch duidelijk, vanaf thuis bellen naar een mobiel toestel in GB kost 4 cent. En van mobiel naar vaste netwerk 25 cent !!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:24 schreef SpecialK het volgende:
Ik zoek ivbm m'n in Londen wonende vriendin de laatste tijd dus naar een goed mobiel abonnement om de kosten wat te drukken. Dus in mijn zoektocht naar deze heilige graal kwam ik langs bij t-mobile.
www.t-mobile.nl > Productinformatie > Buitenland > Tarieven naar buitenland
Dus met mijn charmante jeugdige enthousiasmevul ik in het dropdown boxje "Verenigd Koninkrijk" in. En voila:
[ afbeelding ]
Mijn oog valt meteen op de in het rood gearceerde stukje tekst. Ik denk godverklere wat een geil abonnement is dat zegdan kan je dus in en rond je huis met je mobiel naar mobiel bellen in GB en dan betaal je 4 centjes per min. Voor dat bedrag laat ik verdomme de hele dag m'n telefoon aanstaan, direct in contact met m'n liefie
.
Nou bel ik dus naar t-mobile krijg ik zo'n typmiepaan de lijn die geen idee heeft wat ik bedoel met 4 cent. Dus ik zeg dat staat op jullie site. Nou bij hoog en laag was het volgens haar 25 cent.
![]()
Klacht: Mijn goede humeur en hoop voor een rijkere toekomst met meer leuke-dingen-doen-budget teneergeslagen door t-mobile en hun grappen en grollen.
Nee. t-mobile thuis is niet hetzelfde als "vanaf je vaste lijn".quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:45 schreef TryX het volgende:
[..]
Sukkel, dat is toch duidelijk, vanaf thuis bellen naar een mobiel toestel in GB kost 4 cent. En van mobiel naar vaste netwerk 25 cent !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet altijd.quote:
Nja ik denk dat dit gewoon een foutje is in de site en dat die software waar die telefoonhoertjes mee werken gewoon niet de optie hebben om een dergelijk geil tarief af te sluiten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:15 schreef Devlinsect het volgende:
Bel je nog een keer, grote kans dat je een andere miep aan de telefoon krijgt die je wel kan helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |