Ik had geen toegang meer!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nadat ik door nikky geïntroduceerd was () heb ik nog wel een keer een ban gehad en toen die opgeheven was had ik nog steeds toegang. Of is dat niet wat je bedoelde?
Ga weg man, toen ik laatst paar dagen geen internet had storte m'n sexleven ook in elkaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nikky wilde gewoon foto's van jou zien.
[..]
Gewoon blijven ademen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:44 schreef santax het volgende:
[..]
Ga weg man, toen ik laatst paar dagen geen internet had storte m'n sexleven ook in elkaar
ga maar zoeken, is meer dan een jaar geledenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:40 schreef santax het volgende:
[..]
Wat had mevrouw precies gepost? Linkje?
Dat komt die van mij nu juist ten goede.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:44 schreef santax het volgende:
[..]
Ga weg man, toen ik laatst paar dagen geen internet had storte m'n sexleven ook in elkaar
ik krijg een ban en heb daarna opeens kpdquote:
Wellicht een geheim complot van Danny om meer tieten naar kpd te lokken! Onderschat die man niet hoor...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
....
jullie mannen worden achtergesteld
Verklaar dit maar eens, remlof.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik krijg een ban en heb daarna opeens kpd![]()
jij had al kpd en kreeg na je ban geen toegang meer![]()
ik krijg na mijn toegang weer een ban maar heb daarna nog steeds kpd![]()
Ja hey, de verhouding daar is al scheef genoegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik krijg een ban en heb daarna opeens kpd![]()
jij had al kpd en kreeg na je ban geen toegang meer![]()
ik krijg na mijn toegang weer een ban maar heb daarna nog steeds kpd![]()
Done ^^quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verklaar dit maar eens, remlof.
Jah je hebt de homo's en vrouwen, dus je hebt eik alleen maar vrouwen daarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, de verhouding daar is al scheef genoeg
Ja, SOL daarentegen is zacht van buiten en zacht van binnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Iemand een tikkel? Hard van buiten, zacht van binnen...net zoals remlof is
FOK!, where the men are REAL men.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jah je hebt de homo's en vrouwen, dus je hebt eik alleen maar vrouwen daar
Niet dat ik er iets aan gemist heb. Ik word er niet bepaald vrolijk, laat staan opgewonden, van wanneer ik daar een kijkje neem.quote:
Zullen we er samen eens een kijkje nemen dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet dat ik er iets aan gemist heb. Ik word er niet bepaald vrolijk, laat staan opgewonden, van wanneer ik daar een kijkje neem.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, SOL daarentegen is zacht van buiten en zacht van binnen
En jij durft mij net voor homo uit te maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:56 schreef santax het volgende:
[..]
Zullen we er samen eens een kijkje nemen dan?
touchéquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En jij durft mij net voor homo uit te maken.
Ja ik wilde het zeker weten voor ik je mee uit vroeg. Gezien je gezeik erover wist ik dat ik kans maaktequote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En jij durft mij net voor homo uit te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, jij hebt zin in piemel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:02 schreef santax het volgende:
Bah en nu ben ik hongerig en moe...
Ik ben een echte CUL-lady, dus wat kan ik voor je maken?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:02 schreef santax het volgende:
Bah en nu ben ik hongerig en moe...
Zeg, weet jij waar PeZu is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben een echte CUL-lady, dus wat kan ik voor je maken?
Meloen met rauwe ham!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haha, ohh als ik nu zou mogen kiezen. Echt zou mogen kiezen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Meloen met rauwe ham!
Of is dat te freudiaans?
Heb hem vorige week een smsje gestuurd, maar niks op teruggekregen en dat is voor het eerst in ruim 2 jaar tijdquote:
Voor het eerst in ruim 2 jaar tijd dat je hem sms't, of dat je niets terug krijgt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb hem vorige week een smsje gestuurd, maar niks op teruggekregen en dat is voor het eerst in ruim 2 jaar tijd![]()
Zal hem van de week wel ff bellen anders
Geen ruzie makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:09 schreef santax het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan mij![]()
Doe jij eens een nummertje trekken en op je beurt wachten
Dat ik niks terugkrijg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor het eerst in ruim 2 jaar tijd dat je hem sms't, of dat je niets terug krijgt?
* remlof trekt een nummertje en wacht op een beurt van SOLquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen ruzie maken![]()
Ben dol op hapjes maken![]()
Remlof tnx heb er weer een ideetje bij voor volgende week, blokje meloen met rauwe ham, zooo simpel en ik maak het eik zo vaak klaar, maar heb er nu niet aan gedacht(doe volgende week de catering voor de bruiloftsreceptie van een FOK!ster en een maand later heb ik ws weer een klus
)
Dan moet je hem idd maar eens bellen ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat ik niks terugkrijg.
En sowieso dat ik niks van hem hoor, hij is altijd de meest attente van ons 2, hij stuurt altijd net op de momenten dat ik het nodig heb een lief smsje, of gewoon zo maar een smsje
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:16 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof trekt een nummertje en wacht op een beurt van SOL
Jaaaa, meloen met rauwe ham is lekker, typisch zomergerecht in Italië. Het kan met alle meloenen maar met die gele/witte vind ik het lekkerst.
Ik hou je op de hoogte via PMquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan moet je hem idd maar eens bellen ja.
Mods die de laatste NachtBaggerKracht uit Users wegzuigenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:16 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof trekt een nummertje en wacht op een beurt van SOL
Jaaaa, meloen met rauwe ham is lekker, typisch zomergerecht in Italië. Het kan met alle meloenen maar met die gele/witte vind ik het lekkerst.
Dankje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte via PM
Sommige mensen weten gewoon te veel van hun paquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:38 schreef D66.slet het volgende:
Een Machtige Entiteit heeft mij Geschapen
Zo kennen we hem weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:40 schreef remlof het volgende:
Ja, ik ga weer D'66 stemmen de volgende keer, Uruzgan is hen vergeven. Kom maar op met die tieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |