iemand had ook een lachkick in het midden van de film, ben benieuwd wie dat was..was na het stukje:quote:Op woensdag 24 september 2008 08:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond het een echte Vin Diesel actie film, met veel 'kijk mij eens enorm groot sterk en stoer zijn' al probeerde hij ook wel voor de verandering eens wat emotie erin te leggen wat gedoemd was te mislukken en dat ook netjes deed
[..]
Was jij dat?
Haha ja. Vanaf het moment dat het publiek begon te participeren was het eigenlijk wel weer vermakelijk. Vooral op het moment dat het konijn in beeld kwam en iedereen ging klappen toen die het loodje legdequote:Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef teigan het volgende:
Babylon A.D. was inderdaad slecht...
ik weet nou nog steeds niet wat ze wilden bereiken met die film, de lachsalvo's en het gekreun bij de voorspelbare emo-scenes was niet van de lucht in Groningen..
Ah gelukkig, nu wel goedquote:Op woensdag 24 september 2008 20:54 schreef Sala-adin het volgende:
Volgende week is het My best friend's girl
Welke bios was je geweest dan, dat de sneak op vrijdag was?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Hadden gisteren een Franse film over het leven schrijfster Francoise Sagan. Weet alleen de titel niet: de eerste paar minuten van de film was de tuup die het projecteerde aan `t slapen en konden we alleen maar de helft van het beeld zien
Ik neem mn snoepzak wel mee, dan krijgen ze een snoepje als ze braaf zijnquote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
Het is morgen trouwens ook suikerfeest hoop dat iedereen een rustig avondje meemaakt, maar ik hou mijn hart vast
Wehehehe.quote:Op maandag 29 september 2008 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik neem mn snoepzak wel mee, dan krijgen ze een snoepje als ze braaf zijn
En Yessequote:
Schouwburgplein dusquote:
*mutsmodus aan*quote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Sala-adin het volgende:
Het is morgen trouwens ook suikerfeest hoop dat iedereen een rustig avondje meemaakt, maar ik hou mijn hart vast
Tot vanavondquote:
Hij bedoelt welke bios natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |