daar ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 17 september 2008 09:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Hij was ernstig slecht![]()
Maar ik heb soms wel moeten lachen
Hoeveel procent van de mensen heeft de film ook daadwerkelijk afgekeken?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ik heb Disaster movie gezien in de sneak in Leeuwarden, verschrikkelijk.
70% denk ik wat dan op zich wel weer mee valt maar men kwam niet echt juichend de bios uit had ik het idee.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de mensen heeft de film ook daadwerkelijk afgekeken?
Valt me nog mee, voor een film met een nummer 1 plaats op de Bottom 100 lijst van IMDbquote:Op woensdag 17 september 2008 22:57 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
70% denk ik wat dan op zich wel weer mee valt maar men kwam niet echt juichend de bios uit had ik het idee.
in Leeuwarden is het geen pathe of wel?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ik heb Disaster movie gezien in de sneak in Leeuwarden, verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef Bravebart het volgende:
Hint voor volgende week:
"Kill or be killed"Ik zat eigenlijk te denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je zal wel gelijk hebben
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aanMmh, zou ook nog kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je zal wel gelijk hebbenMaar Death Race lijkt me eigenlijk waarschijnlijker, afgaand op de trailer
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aanDie zit in de Grolsch Preview Night, dus net als Wanted, komt ie niet in Sneak denk ik. En die hint zit letterlijk in de trailer van die eerste geopperdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je zal wel gelijk hebben
![]()
Nop, op zich niet erg alleen weet ik nu van te voren niet wat er in de sneak draait, is het nog een echte sneakquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef reconnect het volgende:
[..]
in Leeuwarden is het geen pathe of wel?
Ik denk het laatste, want de hint gaat wel heel erg richting Death Race. Of ze proberen ons erin te luizen door een zin letterlijk uit de trailer van de ene film te nemen, die ook op een andere film kan slaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:34 schreef Jeeh het volgende:
Ze zeiden in Schouwburgplein dat het om een soort actie / sci-fi ging, dus het zou best kunnen.
Maar misschien doen ze in R'dam weer wat anders, net als een paar weken terug.
nee daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:56 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
Nop, op zich niet erg alleen weet ik nu van te voren niet wat er in de sneak draait, is het nog een echte sneak
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef Bravebart het volgende:
Hint voor volgende week:
"Date from hell?!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |