Mja, het viel me op dat het hele ramadanvolk naar Babylon enzo gingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:06 schreef tinoburg het volgende:
nou, de hele sneak avond verneukt bij schouwburgplein,
geen bingo, geen miss sneak, helemaal niets.
terwijl de zaal relatief rustig was, heb het anders meegemaakt tijdens suikerfeest voorgaande jaren.
Plus waren we de eerste in de zaalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het viel me op dat het hele ramadanvolk naar Babylon enzo gingHet sneak publiek was weinig anders dan normaal
Hé bah hoop niet dat het Sex Drive wordtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iets met een weg en een miss.. Maar verder weet ik het niet meer
Ik vond de trailer van sex drive wel grappig...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hé bah hoop niet dat het Sex Drive wordt
Dus toch?quote:
quote:
quote:
ik vond hem best leuk eigenlijk. Kan films met dat soort maffe odysseeën altijd wel waarderen. Dat ie uiteindelijk met Felicia de koffer in dook was vanaf het eerste moment wel duidelijk, maar dat zo'n vadsige homo de player bleek te zijn was wel een verrassing. Seth Green was erg goedquote:
Uuhm, uuhmquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:13 schreef tinoburg het volgende:
sexdrive was best grappig.
gaat de sneak overal stoppen of alleen in achtergestelde gebieden in reserve duitsland?
Ik weet alleen nog die met de hand geschreven was.. Maar ik geloof niet dat het echt een hint was...quote:
Als het goed is kan ik het vanavonn al weten hihiiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:06 schreef soares het volgende:
hmmm... dan maar wachten op de almachtige sala...
quote:
Care.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:37 schreef teigan het volgende:
[..]![]()
volgens mij heb ik daar toch niet zulke goed recensies over gelezen...
Die kon me nou echt totaal niet boeien in de trailerquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kon me nou echt totaal niet boeien in de trailerOndanks dat het een best goeie film blijkt te zijn, ik denk niet dat ik ga
En dan op mij commentaar hebben dat ik dinsdag niet wildequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kon me nou echt totaal niet boeien in de trailerOndanks dat het een best goeie film blijkt te zijn, ik denk niet dat ik ga
Wat is je punt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan op mij commentaar hebben dat ik dinsdag niet wilde![]()
Er is geen punt!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is je punt?Deze film lijkt me gewoon niks, that's all
Ook gisteren gehad. Man man man wat een BAGGER was datquote:
Ok nu hoef ik al helemaal nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook gisteren gehad. Man man man wat een BAGGER was dat![]()
![]()
![]()
Als je zeker weet dat ie gedraaid wordt, ga dan niet. Doe het jezelf niet aanquote:
en waarom niet? behalve dat ie bagger was..kan je ook vertellen waaromquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat ie gedraaid wordt, ga dan niet. Doe het jezelf niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |