Da's het voordeel als je (film)journalist bent. Mocht Tropic Thunder a.s. dinsdag draaien ga ik er nog wel een keertje heen. Wat een heerlijke filmquote:
Film!quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:20 schreef BabblingBrook het volgende:
TVP, ik ben benieuwd. Wie weet wat er vanavond draait?
Is 10 posts teruglezen nou zó moeilijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:20 schreef BabblingBrook het volgende:
TVP, ik ben benieuwd. Wie weet wat er vanavond draait?
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef Sala-adin het volgende:
Yes yes yes!!!!
Volgende week Trophic Thunder!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]Vooruit, voor deze keer dan:
[..]
quote:
Ik wist het lekker eerder hihiquote:Op woensdag 10 september 2008 19:14 schreef Sala-adin het volgende:
Yes yes yes!!!!
Volgende week Trophic Thunder!!!!!!!!!!!!!!!
Iddquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:01 schreef Jeeh het volgende:
Ik hoop echt heel erg dat hij in schouwburgplein ook draait.
Ben benieuwd
Gingquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ging jij niet altijd naar de Munt samen met DA?
Ach je weet hoe dat gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Bravebart op 16-09-2008 20:52:41 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik probeer er in de winter weer wat meer tijd voor te maken, maar goed veel aan het trainen, studeren en andere bezigheden die even meer prio hebben. Één keertje in de week naar de bios is al uniek laatste tijdquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:10 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ging jij niet altijd naar de Munt samen met DA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |