Mja, het viel me op dat het hele ramadanvolk naar Babylon enzo gingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:06 schreef tinoburg het volgende:
nou, de hele sneak avond verneukt bij schouwburgplein,
geen bingo, geen miss sneak, helemaal niets.
terwijl de zaal relatief rustig was, heb het anders meegemaakt tijdens suikerfeest voorgaande jaren.
Plus waren we de eerste in de zaalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het viel me op dat het hele ramadanvolk naar Babylon enzo gingHet sneak publiek was weinig anders dan normaal
Hé bah hoop niet dat het Sex Drive wordtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iets met een weg en een miss.. Maar verder weet ik het niet meer
Ik vond de trailer van sex drive wel grappig...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hé bah hoop niet dat het Sex Drive wordt
Dus toch?quote:
quote:
quote:
ik vond hem best leuk eigenlijk. Kan films met dat soort maffe odysseeën altijd wel waarderen. Dat ie uiteindelijk met Felicia de koffer in dook was vanaf het eerste moment wel duidelijk, maar dat zo'n vadsige homo de player bleek te zijn was wel een verrassing. Seth Green was erg goedquote:
Uuhm, uuhmquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:13 schreef tinoburg het volgende:
sexdrive was best grappig.
gaat de sneak overal stoppen of alleen in achtergestelde gebieden in reserve duitsland?
Ik weet alleen nog die met de hand geschreven was.. Maar ik geloof niet dat het echt een hint was...quote:
Als het goed is kan ik het vanavonn al weten hihiiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:06 schreef soares het volgende:
hmmm... dan maar wachten op de almachtige sala...
quote:
Care.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:37 schreef teigan het volgende:
[..]![]()
volgens mij heb ik daar toch niet zulke goed recensies over gelezen...
Die kon me nou echt totaal niet boeien in de trailerquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kon me nou echt totaal niet boeien in de trailerOndanks dat het een best goeie film blijkt te zijn, ik denk niet dat ik ga
En dan op mij commentaar hebben dat ik dinsdag niet wildequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kon me nou echt totaal niet boeien in de trailerOndanks dat het een best goeie film blijkt te zijn, ik denk niet dat ik ga
Wat is je punt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan op mij commentaar hebben dat ik dinsdag niet wilde![]()
Er is geen punt!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is je punt?Deze film lijkt me gewoon niks, that's all
Ook gisteren gehad. Man man man wat een BAGGER was datquote:
Ok nu hoef ik al helemaal nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook gisteren gehad. Man man man wat een BAGGER was dat![]()
![]()
![]()
Als je zeker weet dat ie gedraaid wordt, ga dan niet. Doe het jezelf niet aanquote:
en waarom niet? behalve dat ie bagger was..kan je ook vertellen waaromquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat ie gedraaid wordt, ga dan niet. Doe het jezelf niet aan
In de kuip draait hij zeker en Sala heeft het ook 99% van de keren goed, dus hij zal wel draaienquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat ie gedraaid wordt, ga dan niet. Doe het jezelf niet aan
omdat de laatste twee films van Guy Ritchie ook van die meesterwerkjes waren?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zou deze gewoon kijken,hij kan gewoon niet mis zijn
Juist, en hij krijgt een 7,3 op IMDB dat moet toch genoeg zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:04 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat de laatste twee films van Guy Ritchie ook van die meesterwerkjes waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:10 schreef Schuttingbeer het volgende:
RocknRolla, op zich wel prima film....
Een echte Guy Ritchie zou je kunnen zeggen!
Die trailer maakt de film niet aantrekkelijk nee. Maar ik ga lekker tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:10 schreef soares het volgende:
ik vond het een kut trailer...
dus ik twijfel
Je gaat maar gewoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:10 schreef soares het volgende:
ik vond het een kut trailer...
dus ik twijfel
Nee, dat is engquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:09 schreef soares het volgende:
hahahaha, gaan we nog een code afspreken bart?
Het wordt een ware Schouwburgplein-sneak-meetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:45 schreef Jeeh het volgende:
Nou, ik ben er in de schouwburg in elk geval bij ^_^
Als iemand een 20 jarige knaap met dat (<---) hoofd en een dikke smile vol verwachting ziet zitten, dan ben ik het
Amsterdamquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:58 schreef Bravebart het volgende:
Duurt wel langMaar dat is wel tof idee
Moeten we alleen ff kijken waar we dat in Nederland willen gaan doen
Dit is eigenlijk nummer 4 nog 5 topics te gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Herald het volgende:
waarom heet dit topic eigenlijk #3?
1: De sneak preview van vanavond
2: Sala-adin's sneak spoilers
3: A Sneak a week.....
4: Sneak Preview #3
Pathé Rembrand is niet eens een denderende bioscoop zo te zien ze draaien iets van 8 voorstellingen per dag, lijkt mij een klein mini biosquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:17 schreef soares het volgende:
ik denk dat den haag dan in het midden van het land is... of utrecht mensen
Pf met zen amsterdam...
Spui is wel ok toch? Alleen is dat voor de Groningen mensen wat ver. Maarja, voor hun is heel het land verquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Pathé Rembrand is niet eens een denderende bioscoop zo te zien ze draaien iets van 8 voorstellingen per dag, lijkt mij een klein mini bios
Spui lijkt me wel okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Spui is wel ok toch? Alleen is dat voor de Groningen mensen wat ver. Maarja, voor hun is heel het land ver
Ok, houden we het daar voorlopig even opquote:
[zieligmode] Ja en jullie vergeten altijd mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het wordt een ware Schouwburgplein-sneak-meet
Een meet in een sneak gaat toch nog steeds over de sneaks?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Mike het volgende:
Mochten jullie een meet gaan houden, regel dat dan in een apart topic...dan blijft dit topic gewoon voor de sneaks.
Het was ook alleen maar even een ingevingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:03 schreef Mike het volgende:
Mochten jullie een meet gaan houden, regel dat dan in een apart topic...dan blijft dit topic gewoon voor de sneaks.
Die duurt 190 minuten zie ik netquote:
Vaag, op de Pathé site staat dat hij 190 minuten duurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |