Ik hoop en duim met jullie mee Logi!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef Logician het volgende:
Net mijn moeder aan de tel, lijkt iets beter te gaan![]()
Durf er verder nog erg weinig over te denken/hopen/etc.. eerst maar eens afwachten hoe het morgen gaat...
nee,dat moeten we zelf doen,2x per dag spoelen en dan goed kijken of er geen pus achter blijft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:55 schreef Mirre het volgende:
Ze zijn in dat ziekenhuis van jullie wel ERG snel met het onslaan van patienten die zo ziek zijn geweest als Jack was. Ze weten toch hoe het vorige keer ging? Ik begrijp jullie bezorgdheid maar al te goed.
Wie gaat die wond verzorgen en dagelijks beoordelen. Komt er wijkverpleging voor langs?
Is Jack nu thuis?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:20 schreef wallpaper het volgende:
[..]
nee,dat moeten we zelf doen,2x per dag spoelen en dan goed kijken of er geen pus achter blijft.![]()
heb gisteren de wond gezien ,er is dus gewoon in het midden van het litteken een open wond van 4 centimeter.maar goed heb het ziekenhuis gwaarschuwd dat als het weer mis gaat ze nog niet van me af zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |