Fijn!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:33 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
Mijn moeder belde me net dat de operatie geslaagd lijkt
![]()
![]()
Heb zitten janken hier van blijdschap![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:41 schreef Logician het volgende:
Ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
jantje huil jantje lach hier..
![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:33 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
Mijn moeder belde me net dat de operatie geslaagd lijkt
![]()
![]()
Heb zitten janken hier van blijdschap![]()
![]()
![]()
Hopen dat het nu ook goed blijft gaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:05 schreef Logician het volgende:
Ik ook is het eerste goede nieuws in tijden
quote:jack 21-01 gaat niet zo als verwacht
gisteren, 23:34
ben vandaag op bezoek geweest,jack zit aan de zuurstof,krijgt het maximale wat ze op verpleegafdeling kunnen geven(5 liter).vannacht en tot in de vooravond was het zuurstofgehalte beneden de 90.spreken is vermoeiend.valt ook af en toe weg van vermoeidheid.de artsen van de intensiefcare zijn uit voorzorg ingeschakeld en komen geregeld kijken hoe het gaat.dat mochten er verdere problemen optreden hij op de intensiefcare wordt opgenomen.er zit een soort"verkleving" bij een long en longontsteking,hiervoor krijgt hij antibiotica.zijn bloeddruk is aan de lage kant en de nieren werken niet optimaal.heeft een maagsonde,de fysiotherapeut komt geregeld langs voor ademhalingsoefeningen.heb net met de afdeling gebeld ,het ging iets beter wat de nieren betreft maar de zuurstof is onveranderd.op de vraag of hij nu alleen de goede kant op ging konden ze geen bevestigend antwoord geven.voor de operatie hadden ze wel voorzorgen genomen en pufjes voor de longen geven,
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:06 schreef wallpaper het volgende:
ik snap het ff niet meer,longfoto was vrijgdag niet goed en toch operatie doorgezet.door de operatie heeft zich wat bi j de longen zat zich geopenbaard,konden ze zelf vantevoren ook wel bedenken dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |