abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60778824
Kreeg net een telefoontje dat mijn stiefvader op de IC ligt en nog niet stabiel is, het gaat slecht en ik weet me met mijzelf geen raad, het is precies een jr geleden dat mijn opa zo in het ziekenhuis lag en die is toen op 19aug 07 overleden en ik heb de hele tijd flashbacks... kan er ook niet heen zelfs mijn moeder mag er niet bij en hij word kunstmatig in coma gehouden... er is out of the blue iets in zijn buik geknapt spoedoperatie is er geweest kwam allemaal pus uit de buik maar ze konden niet uitvinden waarvan of wat, hij heeft vocht achter de longen zijn lever en nierfuncties zijn niet goed en zijn hart heeft het moeilijk, hij is gvd nog zo jong net in de 50 en heeft net een heel lange strijd gevochten tegen leukemie en het ging net weer een beetje goed met hem, ik voel me zo fucking machteloos ...

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, er heen heeft nu dus helemaal geen zin, en ik vraag me af of iemand een idee heeft wat dat in de buik zou kunnen zijn, ze denken aan een abses ofzo die is geknapt maar kunnen die niet vinden het is allemaal zo onduidelijk

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2008 23:21:35 ]
pi_60778962
Sterkte meid .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_60779038
Als het een abses is kun je hier gewoon oud mee worden , kunstmatig in slaap houden doen artsen wel vaker als het noodzakelijk is om het lichaam te laten herstellen (wil niet zeggen dat het een aflopende zaak is)

Daarnaast ga jij zometeen eerst eens even wat slapen (neem desnoods een flinke neut) en morgen kijken of je er heen kan gaan, je kunt nu toch niets doen op dit moment behalve jezelf vreselijk verdrietig en boos maken
pi_60779130
ook als deze geknapt is en alle functies ineens zo slecht zijn?? ze hebben hem net met spoed geopereerd omdat het zo slecht ging, en de hele buik zat vol pus en ze gaan er van uit dat ze misschien nog eens moeten opereren vanavond, om deze reden hebben ze apart de wond zo afegsloten dat ze er zo weer bij kunnen ...
pi_60779147
Heel veel sterkte, kan me voorstellen dat dit heel veel met je doet
Zoals fm07 ook al zegt: zorg goed voor jezelf, en probeer eventjes wat afleiding te zoeken. Bel een vriend/vriendin of ga lekker even tv kijken. Je kunt jammergenoeg nu niets doen... Nogmaals heel veel sterkte!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_60779172
Vind het ook nogal eng dat zelfs mijn moeder er niet bij mag... die is echt helemaal van slag...
pi_60779196
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heel veel sterkte, kan me voorstellen dat dit heel veel met je doet
Zoals fm07 ook al zegt: zorg goed voor jezelf, en probeer eventjes wat afleiding te zoeken. Bel een vriend/vriendin of ga lekker even tv kijken. Je kunt jammergenoeg nu niets doen... Nogmaals heel veel sterkte!
heb er maar een fles wijn bij gepakt... maar ben bang dat slapen lastig word, word leuk morgen op het werk...
pi_60779278
Mijn opa is onverwachts overleden in het ziekenhuis waarbij alle famillie aanwezig is/was geweest.
Dat je moeder er niet bij mag is meer vanuit besmettings of ander medisch oogpunt (absolute rust noodzakelijk bv)

Als de situatie dusdanig verslechtert dat de artsen geen hoop meer hebben mogen de naasten er altijd bij om afscheid te nemen zelfs midden in de nacht dus maak je niet te druk om het feit dat niemand er nu bij mag
pi_60779285
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:33 schreef Logician het volgende:

[..]

heb er maar een fles wijn bij gepakt... maar ben bang dat slapen lastig word, word leuk morgen op het werk...
Pas wel een beetje op met hoeveel je drinkt. Stel dat je straks toch nog onverhoopt naar het ziekenhuis moet dan is het wel zo handig als je nog in staat bent om te rijden.

Is je moeder wel in het ziekenhuis?

En verder sterkte natuurlijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60779319
quote:

[..]

Ik ben geen voorstander voor zulk gedrag ,maar in jouw situatie kan ik me best voorstellen dat je morgen even een dagje overslaat met werken
pi_60779325
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:35 schreef fm07 het volgende:
Mijn opa is onverwachts overleden in het ziekenhuis waarbij alle famillie aanwezig is/was geweest.
Dat je moeder er niet bij mag is meer vanuit besmettings of ander medisch oogpunt (absolute rust noodzakelijk bv)

Als de situatie dusdanig verslechtert dat de artsen geen hoop meer hebben mogen de naasten er altijd bij om afscheid te nemen zelfs midden in de nacht dus maak je niet te druk om het feit dat niemand er nu bij mag
Okay, dankje .. ik heb echt helemaal geen flauw idee van ziekenhuizen protocol, maak me gewoon echt vreselijk zorgen ... maar m.a.w zolang er niemand bij mag is het nog hoopvol dus... thx
pi_60779345
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Pas wel een beetje op met hoeveel je drinkt. Stel dat je straks toch nog onverhoopt naar het ziekenhuis moet dan is het wel zo handig als je nog in staat bent om te rijden.

Is je moeder wel in het ziekenhuis?

En verder sterkte natuurlijk.
Ik heb iemand achter de hand die me evt. rijdt... mijn moeder is thuis want ze mag niet bij hem...
pi_60779355
In je buik lopen grote slagaderen, het is waarschijnlijk een aneurysma geweest.
pi_60779368
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:36 schreef fm07 het volgende:

[..]

Ik ben geen voorstander voor zulk gedrag ,maar in jouw situatie kan ik me best voorstellen dat je morgen even een dagje overslaat met werken
Ik ga als het morgen nog hetzelfde is liever werken, al was het maar voor de afleiding.. dan hou ik mijn telefoon gewoon aan, denk dat ik er alleen wel met heel kleine oogjes zit morgen...
pi_60779395
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:38 schreef Xebrozius het volgende:
verklaard dat het pus enz? hij heeft ook vocht achter zijn longen, en zijn bloeddruk was 40 oid?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:39:46 #16
163650 Greys
pi_60779401
Sterkte. Kan me voorstellen dat je je enorm loopt op te vreten en zorgen maakt.
Kan je niet bij je moeder gaan slapen? Of woont die te ver weg?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60779411
zoekt "aneurysma" op op google
pi_60779415
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:37 schreef Logician het volgende:

[..]

Okay, dankje .. ik heb echt helemaal geen flauw idee van ziekenhuizen protocol, maak me gewoon echt vreselijk zorgen ... maar m.a.w zolang er niemand bij mag is het nog hoopvol dus... thx
Er is niet echt een standaard protocol voor volgens mij maar is wat ik weet uit eigen ervaring.
Je zegt zelf al kunstmatig in een coma dus rust zal wel prioriteit nummer een hebben , huilende mensen aan je bed = dus geen absolute rust, klinkt hard maja dokters zijn er niet om aardig zijn maar om de patient te genezen zullen we maar denken
pi_60779421
quote:

[..]

Een borrel is een goed idee, werken niet.
Vraag morgen een gesprek aan met de artsen ( je moeder dan).

Sterkte ermee
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_60779430
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
Sterkte. Kan me voorstellen dat je je enorm loopt op te vreten en zorgen maakt.
Kan je niet bij je moeder gaan slapen? Of woont die te ver weg?
Mijn moeder die normaal vreselijk sociaal is wil helemaal niemand zien...
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:41:20 #21
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_60779457
En over je werk: bel op dat je niet komt... Het lijkt mij dat ze dat wel begrijpen. En blijf bij je mams, ik denk dat ze je nu wel kan gebruiken Ik zou morgen nog eens het ziekenhuis bellen om te kijken of ze al een idee hebben wanneer jullie wel bij hem mogen en wat de stand van zaken is. Het is inderdaad niet geheel ongebruikelijk dat bezoek op een IC even niet kan, met name met open wonden e.d. willen ze op deze manier voorkomen dat je stiefvader niet nog zieker wordt. En het klinkt stom, maar hij is nu op de beste plaats waar hij wezen kan: als er iets is staan de artsen zo naast zijn bed! Hopelijk mogen jullie hem snel bezoeken.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_60779512
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:38 schreef Xebrozius het volgende:
Bij een aneurysma komt er geen pus uit.

Sterke TS .
pi_60779542
aneurysma, klinkt niet als wat hij heeft, de buik zat vol met pus, niet bloed... maar bedankt voor het meedenken... en ik wil zo graag naar mijn moeder, maar na 2x heel hard "nee ik wil alleen zijn" is dat misschien niet zo'n slim plan... denk dat ik dan alleen maar ruzie veroorzaak, ze wil gewoon met niemand praten/zien ....
pi_60779587
Ik denk eerder aan een maagzweer die is gaan ontsteken o.i.d. met mogelijk een maagbloeding als gevolg .

aneurysma is weer meer een (slagaderlijke) bloeding maja dat verklaart de aanwezigheid van de pus weer niet toch?

Anyway straks proberen paar uurtjes te slapen en morgen verder.

Trouwens je zegt je moeder wil niemand zien maja as ze alleen is zou ik toch echt gewoon langs gaan hor , denk ze voelt zich enorm klote dat ze het niet op ken brengen om sociaal te zijn en daarom liever alleen is.
Als je leed kunt delen verzacht het vaak iets , daarnaast bij elkaar uithuilen ja toch
pi_60779588
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:40 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Een borrel is een goed idee, werken niet.
Vraag morgen een gesprek aan met de artsen ( je moeder dan).

Sterkte ermee
ik ben net in de 2e wk van mijn nieuwe baan, zit nog in training, dus wil eigenlijk niet verzuimen tenzij hij bezoek mag of het echt helemaal fout gaat... vooral omdat ik helemaal niets kan doen momenteel wbt bezoeken etc...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')