abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:40:07 #126
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_60838561
Als je nog een bas wil: http://link.marktplaats.nl/186660028

Dit is min of meer het model dat ik heb. . En hij heeft er al een beter element in gezet, begrijp ik er uit.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:43:44 #127
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_60838662
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:23 schreef The_Dean het volgende:
Die Nederlandse versie is vet, met George Baker
Ik heb george baker 1x live gezien, sinds dien ben ik geen fan meer.....wat een ontzettend slechte show en dito performance
pi_60840373
Iemand afrekenen op 1 optreden
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_60840776
Mwoa, ik heb hem ook eens gezien, en dat was ook niet al te best. Hij zingt sowieso met een bandje mee en dan is het voor mij snel over.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:45:27 #130
20720 brother52
Dus..........
pi_60841809
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
Dude .

Nee, voor zoiets wil ik er geen paar honderd ballen voor neertellen. Op zich vond ik die 370 best lekker klinken en de hals was wel snel. Moest alleen erg wennen aan die floyd, maar toch wil ik er een. Als ik voor nog geen 100,- zo'n unit kan scoren ben ik al lang tevreden. .

Denk trouwens dat het niet per se van de door jouw genoemde modellen zijn. Dit ding is van eind jaren 90 en vast een configuratie die al lang niet meer bestaat. .

Edit: het zou een RG 370 DXL kunnen zijn. Die is uitgekomen in 1997 en lijkt wel erg op deze. Is ook linkshandig gemaakt destijds.
De 370 klinkt inderdaad best wel goed en de hals is super maar ik vind hem niet geweldig spelen. Dat komt waarschijnlijk door de floyd maar voor dat geld zou ik hem ook niet laten staan.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:40 schreef Witchfynder het volgende:
Als je nog een bas wil: http://link.marktplaats.nl/186660028

Dit is min of meer het model dat ik heb. . En hij heeft er al een beter element in gezet, begrijp ik er uit.
Ik houd hem in gedachten, even kijken hoeveel geld er over blijft na lowlands
Ik wil eigenlijk nog wel een bas voor erbij. Kunnen we een nummer gaan bedenken met dubbele bas

Ik heb George B. nog nooit gezien en volgens mij wil ik dat ook zo houden.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_60841838
Ik zit er aan te denken te kappen met Kramtried en spelen in het algemeen en alles lekker te verkopen. Naja, hou mijn ML en Fender ampje wel, maar verder...
Heb wel even genoeg van onze drummer en bassiste (broer en zus) en we maken saaie kutnummers. En kan na 4 jaar nog niet eens fatsoenlijk spelen

Ben wel mede oprichter, en als ik stop is dat waarschijnlijk ook het einde van Kramtried. Wat zouden jullie doen?
pi_60841875
Grapje?
It has to mean something
pi_60841894
Nee.
pi_60841939
hm, dacht dat je het wel naar je zin had enzo?
stoppen met spelen lijkt me een slecht idee. stoppen met je band moet je zelf weten, het feit dat je mede-oprichter bent en dat de band zonder jou waarschijnlijk kapt moet je verder niet uitmaken.
It has to mean something
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:52:22 #135
20720 brother52
Dus..........
pi_60841949
Ik zou het eerst nog even een paar weekjes aankijken. Kijken of je er dan nog zo over denkt.
En in de tussentijd kun je proberen het een beetje een andere kant op te sturen.

Lukt dat, dan er mee doorgaan, anders eerst een andere band proberen te zoeken voordat je je gitaren aan de wilgen hangt.
pi_60842019
In het begin wel, nu steeds minder. Er zit geen verbetering en vooruitgang in, zowel mijn eigen spelen als met de band.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:56:00 #137
20720 brother52
Dus..........
pi_60842037
Oh, ik kan na tig jaar ook nog niet fatsoenlijk spelen maar dat houdt me niet tegen om gewoon een bak herrie te maken.
pi_60842061
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:55 schreef The_Dean het volgende:
In het begin wel, nu steeds minder. Er zit geen verbetering en vooruitgang in, zowel mijn eigen spelen als met de band.
Misschien toch eens gaan lessen dan (ik weet dat je dat een vies woord vindt, maar in deze situatie lijkt het me de enige oplossing).
Als je wat dichterbij had gewoond had ik je wel wat dingen kunnen laten zien.
It has to mean something
pi_60842076
Dean, cmon! don't give up just like that!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:59:09 #140
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60842110
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:43 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Ik heb george baker 1x live gezien, sinds dien ben ik geen fan meer.....wat een ontzettend slechte show en dito performance
Ik ook, serieus: 2x Una Paloma Blanca en 3x Little Green Bag en dat was het hele optreden van George Baker.... Dit verzin ik helaas niet...

@Dean: WAT??????????
Don't let my username fool you...
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:59:38 #141
20720 brother52
Dus..........
pi_60842121
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:57 schreef Cynic het volgende:

Misschien toch eens gaan lessen dan (ik weet dat je dat een vies woord vindt, maar in deze situatie lijkt het me de enige oplossing).
Als je wat dichterbij had gewoond had ik je wel wat dingen kunnen laten zien.
In nederland is alles dichtbij
pi_60842128
Als ik een andere band hoor, dan hoor ik nummers, als ik onze eigen nummers hoor dan hoor ik een verzameling saaie bagger. Hebben jullie dat niet? Of spelen we het dan te vaak?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:01:20 #143
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60842159
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:56 schreef brother52 het volgende:
Oh, ik kan na tig jaar ook nog niet fatsoenlijk spelen maar dat houdt me niet tegen om gewoon een bak herrie te maken.
Dat bedoel ik en als ik dan zo'n Canon Rock filmpje zie van zo'n snotblaag motiveert me dat ook niet, maar goed, ik kan me het niet voorstellen dat ik geen muziek zou maken. Anderen hebben dat met sport, ik heb dat met muziek... Maar ook ik ben erover aan het denken les te nemen, weet nu wel iemand in de buurt die ook metalgericht is (gitarist van After Forever) die nu ook lessen aanbiedt.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:02:56 #144
20720 brother52
Dus..........
pi_60842195
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Als ik een andere band hoor, dan hoor ik nummers, als ik onze eigen nummers hoor dan hoor ik een verzameling saaie bagger. Hebben jullie dat niet? Of spelen we het dan te vaak?
Valt volgens mij best wel mee. Maar wanneer je op een bepaald niveau zit en even niet vooruit komt dan gaat alles wel op elkaar lijken.

Misschien is het een idee om een tijdje toffe covers te gaan spelen, krijg je meestal ook weer nieuwe ideeën van.
pi_60842201
Canon Rock is best nog wel haalbaar ook trouwens.
Waarom je dat in vredesnaam zou willen is een tweede, maar goed
It has to mean something
pi_60842237
Les is niet erg ansich, maar totaal geen motivatie om elke week te móéten en van dat hoogdravende geneuzel te leren van zo'n consevatorium snotneus die alles wel beter denkt te weten.
pi_60842256
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Mja. Als je ze al 1000 keer hebt gespeeld kan ik me voorstellen dat het niet veel aan meer is. Als je er echt geen zin meer in hebt en je hebt er een weekje over nagedacht lijkt me er weinig anders op zitten dan te stoppen.

Ik heb trouwens een gitaartje erbij! Een Fender MIJ Strat '54 RI uit 90/91. Hij speelt echt lekker, 't is echt een goede gitaar. Misschien de pickups eens vervangen, maar wat betreft bouw is het echt een topper.
pi_60842344
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 01:05 schreef The_Dean het volgende:
Les is niet erg ansich, maar totaal geen motivatie om elke week te móéten en van dat hoogdravende geneuzel te leren van zo'n consevatorium snotneus die alles wel beter denkt te weten.

Maar dat hoeft ook helemaal niet, er zijn zat lui die je rock of metal, of wat dan ook kunnen leren.
Daarnaast is het wel zo dat die conservatorium lui het doorgaans ook écht wel beter weten
It has to mean something
pi_60842467
Maar je snapt wat ik bedoel Cynic

En doe mij zo'n leraar.
pi_60842572
En heb de laatste paar maanden geen enkele inspiratie gehad voor ook maar een enkel loopje, deuntje, riffje, wat dan ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')