Die Lowlands meet ga ik ook niet halen maar daar komt toch nooit iemandquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ah jammer dat ga ik niet redden ivm werk, ik ben er vrijdag.
Ik weet hoe jullie (Brother52 ook) er uit zien, maar dat zou wel heel erg toevallig zijn
(al pikte ik Cynic er toch ook uit op bevrijdingsfestival Zwolle)
1 - (de kans dat hij je niet tegenkomt) zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die Lowlands meet ga ik ook niet halen maar daar komt toch nooit iemand![]()
De kans dat je me tegenkomt is 50%, best wel groot dus.
Het zijn anders wel exact dezelfde akkoorden (D C G), op die akkoorden kun je zowel "All Summer Long" als "Sweet Home Alabama" zingen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:14 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over "de kid rock versie"? Hij heeft dat ding niet gecovered, hij heeft er stukjes in gebruikt omdat hij het in zijn nummer over een nummer heeft. Beetje het idee van "The band played waltzing mathilda"..
Ja en hij heeft een hoed op en lang blond haar, net als Van Zant. Hij heeft zelfs in LS gezongen als gastzanger!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het zijn anders wel exact dezelfde akkoorden (D C G), op die akkoorden kun je zowel "All Summer Long" als "Sweet Home Alabama" zingen...
De nieuwe Sacraea?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben nu naar een of andere death doommetal achtige muziek aan het luisteren op 3voor12 DB, waarom klinken die zangers altijd alsof ze zitten te schijten en de keutel er niet uit wil
Ik heb geen flauw idee wat er gedraaid werd... Digitaal radiostation, dus geen DJ's en dus weet ik ook niet wat er gedraaid wordtquote:
De combinatie lang en lelijk is doorgaans goed te herkennen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik weet hoe jullie (Brother52 ook) er uit zien, maar dat zou wel heel erg toevallig zijn
(al pikte ik Cynic er toch ook uit op bevrijdingsfestival Zwolle)
Over wie heb je het nu?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:49 schreef Cynic het volgende:
De combinatie lang en lelijk is doorgaans goed te herkennen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben nu naar een of andere death doommetal achtige muziek aan het luisteren op 3voor12 DB, waarom klinken die zangers altijd alsof ze zitten te schijten en de keutel er niet uit wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |