Zonde man, dat ding kun je beter origineel houden...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef Jorikjet het volgende:
wat me trouwens wel tof lijkt is me strat een ander kleurtje te geven, Lake Placid Blue ofzo;
[ afbeelding ]
oh, ik ben echt helemaal verliefd op de les paul, vooral met beetje gain gaat het ding echt als een motherfucker from hell!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
Past niet op de foto
De oude is alweer van een tijdje geleden. Als ik een keer een week vrij bent komt het wel een keer...
Ik kan me niet voorstellen dat je de strat niet meer aanraakt: maar goed, ik heb dan ook helemaal niks met Les Pauls
Ik wil de jouwe wel met p90's, daarvoor maak ik een uitzondering!
ja p90's klinken ook erg tof altijd, misschien keertje een epiphone iets kopen met zulke erin, of een telecaster! helaas(??) heeft me strat geen zwembad onder de slagplaat zitten anders kon ik daar mooi mee stoeien door er andere pcikups in te zettenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:27 schreef TeleluvR het volgende:
Tsja, ik heb nu eenmaal niet zoveel met die grom
Ik wil nog steeds graag een LP met p90's, maar ik vind de Gibsons toch wel erg duur... Wellicht dat ik eens zoiets ga proberen!
Ik zou er wel op kunnen spelen. Hmm..rvs slagplaat graveren... Krijg er gelijk allemaal ev0l gedachtes van.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja leuk voor aan de muur
Ik!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:05 schreef TeleluvR het volgende:
Gaan er nog veel uit het gitaristentopic naar Lowlands?
Heel Nederland staat daar rond die tijd man!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik!
Donderdag avond 0:00 @ 24 uurs tent FOK! meet!
*neuriet een zeker deuntje*quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand een idee wat het kost om zo'n halsinleg in je hals te laten zetten?
[ afbeelding ]
Ik ga ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:23 schreef TeleluvR het volgende:
Heel Nederland staat daar rond die tijd man!
Anyways, mijn eerste keer LL, ik ben benieuwd naar de sfeer...
wij gaan volgende week met ons bandje o.a. die kid-rock versie spelen voor zo'n 500 duitsers en italianen!quote:
Damn, geweldig nummer is dat zeg (van The Pogues danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:14 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over "de kid rock versie"? Hij heeft dat ding niet gecovered, hij heeft er stukjes in gebruikt omdat hij het in zijn nummer over een nummer heeft. Beetje het idee van "The band played waltzing mathilda"..
Ah jammer dat ga ik niet redden ivm werk, ik ben er vrijdag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik!
Donderdag avond 0:00 @ 24 uurs tent FOK! meet!
Oh die versie ken ik niet. Eens opzoeken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:25 schreef SNArky het volgende:
[..]
Damn, geweldig nummer is dat zeg (van The Pogues dan)
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh die versie ken ik niet. Eens opzoeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |