quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
Drums sluiten mooi aan op dat keyboardstukje vind ik..
Geen idee. Google naar recensies zou ik zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:50 schreef Silver_Shark het volgende:
is de Yamaha F310P een goeie akkoestische gitaar om op te beginnen? hij heeft stalen snaren en een pakket kost ongeveer 130 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door The_Dean op 18-08-2008 07:25:54 ]Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Die vond ik nu juist enorm tegenvallen.quote:
Muzikaal gezien viel het me ook tegen. Ik had meer van ze verwacht.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:47 schreef The_Dean het volgende:
Alleen wegens Adam D? Had hij zijn cape ook om?
Die vent is juist gaaf!
Dan had hij waarschijnlijk een slechte dagquote:
Schijnt wel een goed bakkie te zijn. Voordat onze gitarist zijn huidige top kocht heeft hij eens de TSL geprobeerd. Klonk wel tof, maar had te weinig kanalen voor hem.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:24 schreef matjuhhh007 het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Marshall DSL 401? Misschien een leuke combo waar ik centjes voor aan het sparen ben.
Volgens een collega van me die bij Maiden is geweest ging Bruce los over het feit dat ze geen pers kregen vanwege een of ander "mietjesfestival".quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:20 schreef brother52 het volgende:
Absoluut. Ik vind het nog steeds het beste festival waar ik ooit geweest ben.
De organisatie is erg goed, er is altijd wel wat te doen op het terrein en het aanbod van acts is ontzettend divers.
Ach ja, ik denk niet dat hij zijn speech op Live After Death over MTV bands "who can't sell out the fucking toilet" nog gaat toppenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens een collega van me die bij Maiden is geweest ging Bruce los over het feit dat ze geen pers kregen vanwege een of ander "mietjesfestival"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |