quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef dgbw het volgende:
wat je dan doet is, je weegt die shit .. plakt de sticker er op
dan doe je er nog, bv. 2 appels/bananen bij
En wij door mensen als jou zeker weer meer gaan betalen aan de kassaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef dgbw het volgende:
Deden wij altijd vroegáhquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef dgbw het volgende:
Wat voor een triest persoon ben je dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef dgbw het volgende:
wat ben jij schijnheiligquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Wat voor een triest persoon ben je dan?
Dat is hetzelfde als iets onder je jas stoppen en de winkel uitlopen hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef dgbw het volgende:
je snap m niet kennelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:18 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Waarom zou ik schijnheilig moeten zijn?
Als ik wil puzzelen pak ik wel een puzzelboekje. En misschien is die hint ook wel te raadselachtig, dus nee, ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef kyna het volgende:
[..]
je snap m niet kennelijk
of je doet alsof
ik snap hem ook niet hoor..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef kyna het volgende:
[..]
je snap m niet kennelijk
of je doet alsof
Wat ik ervan snap:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef kyna het volgende:
[..]
je snap m niet kennelijk
of je doet alsof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |