abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60780550
Terechte klacht. Die klotewinkels moeten gewoon één lijn trekken. Zelfs bij verschillende filialen van dezelfde winkel hanteren ze weer een andere methode. .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60781147
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef kyna het volgende:

[..]

je snap m niet kennelijk
of je doet alsof
Wat valt er aan te snappen dan?
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:58:25 #28
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60781483
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wat valt er aan te snappen dan?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60781517
Ook leuk. Bij onze supermarkt heb je groenten/fruit die per net gaan (dat is dan nog duidelijk).
Maar dan heb je ook groente/fruit dat je moet afwegen en dat ligt naast de groente/fruit die ze bij de kassa gewoon ff aantikken , moet je zelf maar gokken welke van de 2 je hebt.
pi_60781563
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 01:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ook leuk. Bij onze supermarkt heb je groenten/fruit die per net gaan (dat is dan nog duidelijk).
Maar dan heb je ook groente/fruit dat je moet afwegen en dat ligt naast de groente/fruit die ze bij de kassa gewoon ff aantikken , moet je zelf maar gokken welke van de 2 je hebt.
Precies, bij de ene winkel gaan de courgettes per kilo en bij de volgende per stuk met een code bij de kassa.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60781588
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 01:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Precies, bij de ene winkel gaan de courgettes per kilo en bij de volgende per stuk met een code bij de kassa.
Oh ik bedoelde die drie soorten van groente/fruit afrekenen in 1 winkel
pi_60784662
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:01 schreef zjeeraar het volgende:
Ik klaag over iets waarover volgens mij nog niet over geklaagd is en ik denk dat veel mensen mijn klacht zullen herkennen

Ik kom regelmatig in verschillende supermarkten en overal verkopen ze groente en fruit. Heel fijn allemaal. Maar wat minder fijn is, bij de ene moet je het wel zelf wegen en bij de ander weer niet. Zo stond ik deze week al voor de 2e keer bij de kassa 'Meneerrr wilt u dit nog wel even wegennnn?' grrrr

klacht: waarom wegen ze het niet altijd bij de kassa of moet je het altijd zelf wegen, graag een beetje eenvoud in mijn verder ingewikkelde bestaan :S
moeilijk hè
pi_60785166
Daar heeft TS wel gelijk in. Kom je bij de Albert Heijn en de aardbeien zitten netjes in een bakje dan is het de prijs per bakje. Bij de Super de Boer moet je alsnog het bakje aardbeien nog even afwegen.
Haters gonna hate.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:40:29 #34
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_60785897
Ook onder AH's onderling is het niet standaard of je aan kassa of zelf moet wegen helaas...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:41:27 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60785921
Dat wisselt idd per supermarkt en ik raak ook wel eens in de war, maar het is niet zo dat je bij de ene AH moet wegen en bij de andere niet. Ik neem bovendien aan dat je een vaste supermarkt hebt waar je het vaakst komt? Wat maakt het dan uit?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:42:45 #36
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_60785941
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:53 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Wat ik ervan snap:
Jij weegt je appels af, en stopt er dan stiekem nog wat appels bij.
Die je dan dus NIET BETAALT!!!! -> = DIEFSTAL!!!!

Ik hoop dat ze je een keer betrappen en de politie je meeneemt.
Geloof me. Die appels worden dan echt nog wel gewogen bij de kassa hoor.

Maargoed dat terzijde.
Ik weet wel dat je bij de AH niet hoeft te wegen en bij de C1000 wel.
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:20:35 #37
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_60786767
Echt te irritant altijd.
Van die bejaarde bozos die vergeten te wegen.
Dan zeg je zo voorzichtig ' meneer bent u vergeten te wegen'
waarna in een stortvloed van woorden wordt gezegd dat het ook bij ELKE WINKEL ANDERS IS
en dat meneer daarvan helemaal IN DE WAR raakt.

snot. er staan 2 dikke weegschalen, kijk even om je heen dan.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:44:45 #38
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_60787361
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:20 schreef Elfy het volgende:
Echt te irritant altijd.
Van die bejaarde bozos die vergeten te wegen.
Dan zeg je zo voorzichtig ' meneer bent u vergeten te wegen'
waarna in een stortvloed van woorden wordt gezegd dat het ook bij ELKE WINKEL ANDERS IS
en dat meneer daarvan helemaal IN DE WAR raakt.

* BK_102 * Checkt fobo van Elfy

Eens met Elfy. Waar heb je anders ogen voor
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:54:20 #39
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_60787651
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:20 schreef Elfy het volgende:

Bij de AH (waar alles aan de kassa voor je wordt gewogen) staan die weegschalen bij de groente/fruit afdeling er ook nog gewoon.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:00:16 #40
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_60787807
Weegschalen zeggen toch niets? Bij de lokale AH staat ook wel een weegschaal, maar na grondig onderzoek bleek het ding geen stickers meer af te geven. Werd het dus gewoon bij de kassa gewogen.

Dus toen ik een keer bij een andere AH kwam, dacht ik: och ja, hier wordt het ook gewoon bij de kassa gedaan. Nee hoor, daar moest je wel zelf wegen. Consequent beleid.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:53:33 #41
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_60789432
AH Hilversum : kassa weegt
AH Bussum : zelf wegen
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:02:05 #42
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60792032
c1000 = wegen
AH = niet wegen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_60792240
Oplossing: groente en fruit bij de groenteboer kopen en niet in de supermarkt.
Slotje.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60792297
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:00 schreef Rikketik het volgende:
Weegschalen zeggen toch niets? Bij de lokale AH staat ook wel een weegschaal, maar na grondig onderzoek bleek het ding geen stickers meer af te geven. Werd het dus gewoon bij de kassa gewogen.

Dus toen ik een keer bij een andere AH kwam, dacht ik: och ja, hier wordt het ook gewoon bij de kassa gedaan. Nee hoor, daar moest je wel zelf wegen. Consequent beleid. [ afbeelding ]
En als je dan even op de weegschaal zelf kijkt dan staat daar netjes vermeld of je zelf moet wegen of het bij de kassa wordt gewogen. En als er bij de kassa wordt gewogen staat de weegschaalf bij de groenteafdeling puur om te kijken of je het gewenste gewicht hebt.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:18:50 #45
171357 Rikketik
pi_60792585
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:09 schreef GioStyle het volgende:

[..]

En als je dan even op de weegschaal zelf kijkt dan staat daar netjes vermeld of je zelf moet wegen of het bij de kassa wordt gewogen. En als er bij de kassa wordt gewogen staat de weegschaalf bij de groenteafdeling puur om te kijken of je het gewenste gewicht hebt.
Maar is het raar om te denken dat als je bij de ene AH niet zelf hoeft te wegen, je dat bij de andere ook niet hoeft?
pi_60793406
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:18 schreef Rikketik het volgende:
Maar is het raar om te denken dat als je bij de ene AH niet zelf hoeft te wegen, je dat bij de andere ook niet hoeft?
Ik was laatst in een dorp, in een best luxe grote AH, en daar moest je dus zelf wegen tot mijn verrassing. In een stad zie je dat minder om dat daar meer figuren rondlopen die niet eerlijk wegen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60793631
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:18 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hmm, niet echt maar elke AH heeft ook een eigen assortiment. Dus als je een bepaald product wel bij de ene vind hoef je het nog niet bij de andere te vinden.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:11:23 #48
171357 Rikketik
pi_60794016
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:56 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Hmm, niet echt maar elke AH heeft ook een eigen assortiment. Dus als je een bepaald product wel bij de ene vind hoef je het nog niet bij de andere te vinden.
Dat heeft vooral met grootte te maken. Een grotere AH heeft meer producten, dat is logisch. Je ziet echter bij elke AH dezelfde indeling van de schappen. Je komt altijd eerst soep tegen, daarna de pasta, daarna de groentenconserven etc. Waarom ze het weegsysteem niet hetzelfde maken is mij een raadsel.
pi_60794177
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:04 schreef Gkhn het volgende:

[..]

zoiets?
pi_60795336
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef Rikketik het volgende:
Dat heeft vooral met grootte te maken. Een grotere AH heeft meer producten, dat is logisch. Je ziet echter bij elke AH dezelfde indeling van de schappen. Je komt altijd eerst soep tegen, daarna de pasta, daarna de groentenconserven etc. Waarom ze het weegsysteem niet hetzelfde maken is mij een raadsel.
De indeling van de winkel wordt zo gedaan wegens marketing. Daar is jarenlang onderzoek naar gedaan en in elke supermarkt zie je dan ook de groente en frui afdeling als eerste na de ingang.
Psychologisch effect.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')