Nee dank je, ik hoef er niet als een onverzorgde pauper met overgewicht bij te lopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kom een week bij me in huis wonen en ik zal het je leren.
slap excuusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb maar ene klein vriesvak en daar zitten frikandellen in.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kom dan maar bij mij want ik ben geen pauper en heb geen puisten/ondergewichtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hoef er niet als een onverzorgde pauper met overgewicht bij te lopen.
weet je wat er allemaal in een frikandel zit?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
VLEEEEEEES!!! who cares het is lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef kyna het volgende:
[..]
weet je wat er allemaal in een frikandel zit?
alles behalve vleesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
VLEEEEEEES!!! who cares het is lekker
Het beweegt als ze drijven in het frituurvetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:05 schreef kyna het volgende:
[..]
alles behalve vlees
en als je goed kijkt beweegt t
Ik ben het allebei niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:59 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hoef er niet als een onverzorgde pauper met overgewicht bij te lopen.
Als ik ze in mijn mond stop met een lading uitjes ketchup en mayonaisequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het beweegt als ze drijven in het frituurvet
En wat boeit het wat erin zit, als het maar lekker is!
DUH!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het beweegt als ze drijven in het frituurvet
Ga maar lekker verder slowchatten in [KLB Bagger SC #253] Ricko=held, 1136=wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit houd alle kneuzen op 1 plaats
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:08 schreef Emimich het volgende:
TS is gewoon een vadsige trut die het niet kan hebben dat mensen die vaker dan zij vet eten er nog steeds beter en slanker uit zien!
gvd hij is weer terug hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
1x per week een vette hap ?
En dan klaag je over anderen.........
Sowieso dat mensen die meuk wat ze bij de Mac voorschotelen eten noemen. Dan vreet ik nog liever uit een composthoop.
Ohja: Zelf koken = zelf frituren. En nee ik heb geen puisten. Die zijn al zo hard dat het mijn gezicht is geworden. Kwestie van steevast doorbakken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |