Inderdaad, wat is TS een zwakkeling als hij blijft zeg.. tenzij ze geil is dan willen we graag pics!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
Hahahahahah jouw vriendin legt 45 euro neer voor JolingKerel.. wat doe je daar nog..
nee maikuuul..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeggen dat TS een andere vriendin moet zoeken terwijl ze zelf nog nooit een vriendin gehad hebben
Sadness
't Komt waarschijnlijk niet helemaal aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:33 schreef Lichtpunt het volgende:
waarom reageerd niemand op mijn leuke grapje
Jij bent zelf sadness. Ik experimenteerde al op mijn zevende, maar ben nu al bijna een decennium zonder succes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeggen dat TS een andere vriendin moet zoeken terwijl ze zelf nog nooit een vriendin gehad hebben
Sadness
toppersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Xenomaniac het volgende:
Vriendin: zullen we naar Joling? Die, die en die gaan ook mee!
Ik: mjah, avondje keten heb ik wel zin in.
Zij: mag ik dan 45 eutjes?
Ik: waarvoor!??
Zij: entreeprijs.
Ik: ja, wacht effe, ik ga natuurlijk geen 45 eutjes neerleggen om Joling te bekijken!
Zij: dat is flauw! Je ging ook mee naar de Toppers!
Ik: ja maar dat was gratis, prima vermaakt, daar niet van, maar ik ga dus geen 45 eutjes neerleggen om Geer te bekijken.
Zij: lul!
Nu: ruzie.
Ik weet niet of je onder dwang met je pappie "experimenteren" mag noemen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent zelf sadness. Ik experimenteerde al op mijn zevende, maar ben nu al bijna een decennium zonder succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |