SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Noord-Holland ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat boeren Brabant ligt niet om de hoek
Tepelpiercingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Noord-Holland ook niet.Nah nu is je kans verkeken!
Trouwen zit er ook niet meer in!
Als je had gezegt dat het de jostiband was had ik het ook geloofd.quote:
mwah, Teundebeun maakt ook nog een beetje kans bij c-keuzes, dus dat is niet verwonderlijkquote:
Eikelpiercings bestaan die dingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik niet hoor.![]()
Jij wel met je eikelpiercing.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, Teundebeun maakt ook nog een beetje kans bij c-keuzes, dus dat is niet verwonderlijk
Edit: Doe maar niet enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Eikelpiercings bestaan die dingen
Hoe weet jij dat ik die hebquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik niet hoor.![]()
Jij wel met je eikelpiercing.
Voetbal is ook in klasse opgedeeld je kunt er mee hoger op komen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, Teundebeun maakt ook nog een beetje kans bij c-keuzes, dus dat is niet verwonderlijk
Volgens mij mag hij hun veters nog niet strikken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Pf je stuurt toch wekelijks foto's! Nou niet ontkennen schatjeeh.quote:
ook degraderen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Voetbal is ook in klasse opgedeeld je kunt er mee hoger op komen hoor
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]Nu ga ik snel naar de wc om mijn maag inhoud te lozen. Het is toch nutteloos zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]Dat lijkt me ontzettend veel pijn doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(&misschien had ik de spoiler niet moeten openen...)Striving to be more than average.
Wat boeit dat ik zit hier niet met mijn echte leven te pimpenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ook degraderen hoor
en aan je topics te zien, zit jij in een vrije val
Je hebt zelf toch ook een lul.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:04 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nu ga ik snel naar de wc om mijn maag inhoud te lozen. Het is toch nutteloos zoiets![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Dat doen wij dagelijks om spangasquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:04 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nu ga ik snel naar de wc om mijn maag inhoud te lozen. Het is toch nutteloos zoiets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |