Net alsof hij voor zo'n functie kan onderhandelen over zijn salaris... Bij zo'n functie zal ie ergens tussen de E1000 en de E1300 netto per maand verdienen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:05 schreef fotostarter het volgende:
Dus je gaat akkoord met hetgeen wat besproken is, maar ten slotte weet je amper wat je gaat verdienen?
Jij komt er wel, Carrière planner
Onderhandelen hoeft ook niet, maar het is heus niet onbeschoft om te vragen wat je gaat vragen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:13 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Net alsof hij voor zo'n functie kan onderhandelen over zijn salaris... Bij zo'n functie zal ie ergens tussen de E1000 en de E1300 netto per maand verdienen.
Ligt er een beetje aan, als je loonheffingskorting toepast betaal je maar iets van 70 euro loonheffing , tenminste dat had ik begin dit jaar toen ik een maandje fulltime had gewerkt. Ik mag toch niet hopen dat ik daar straks meer over mag gaan betalen bij de definitieve aanslag..quote:
Onderhandelen hoeft niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:13 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Net alsof hij voor zo'n functie kan onderhandelen over zijn salaris... Bij zo'n functie zal ie ergens tussen de E1000 en de E1300 netto per maand verdienen.
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:06 schreef fotostarter het volgende:
Onderhandelen hoeft niet.
Maar je vraagt op zijn minst toch wat je verdiensten zijn?
Damnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef S3rp3nt het volgende:
Zo uit je CAO te plukken:
Salaris is opgebouwd uit Schalen en Functiejaren, de functiejaren beginnen op 21 jarige leeftijd, maar hebben niets met leeftijd te maken maar met aantal jaren in dezelfde functie. Grote kans dus dat jij in functiejaar 0 bent geplaats.
Ze kunnen je ook gematst hebben en zelf al functiejaren toegekend hebben, daarom geef ik niet alleen het salaris van B0, maar ook B1 en B2. Als je vanaf je 21ste bij BCC had gewerkt zou je max in B2 zitten nu.
Schaal B Functiejaren 0: 1065.60 bruto p/m
Schaal B Functiejaren 1: 1250.20 bruto p/m
Schaal B Functiejaren 2: 1469.80 bruto p/m
Alles bij een 38 uur tellende werkweek.
* S3rp3nt gaat vanaf Oktober, als ik 21 word, naar C0, C1 of D0(moet nog even onderhandelen)![]()
OMG Gaat daar iemand nog voor werken? Ik dacht dat ze geen personeel konden krijgen? Nu snap ik ook waarom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef S3rp3nt het volgende:
Het lijkt me heel erg sterk dat ze deze bedragen bieden. Dus de TS, als 23 jarige, zou minder gaan verdienen dan het *wettelijk* minimum loon? Het minimum loon is nog steeds bruto ¤ 1.356,60 per maand (peil juli 2008) en daar moeten ze zich toch echt aan houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef S3rp3nt het volgende:
Wow, jij komt er wel. En je denkt echt dat je WG je van schaal B zomaar naar schaal D overhevelt? Dat je goed oude vrouwtjes een veel te dure wasmachine kunt aansmeren of een 42 inch plasma verkopen aan iemand in een aanleun woning, dat geloof ik wel. Maar die baas van je gaat jou nooit een loongroep laten overslaan!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef S3rp3nt het volgende:
* S3rp3nt gaat vanaf Oktober, als ik 21 word, naar C0, C1 of D0(moet nog even onderhandelen)![]()
A) het is een bijbaan naast mijn opleiding, dus eerlijk gezegd wil ik bij Media Markt er ook niet "komen"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:41 schreef titanio het volgende:
[..]
Wow, jij komt er wel. En je denkt echt dat je WG je van schaal B zomaar naar schaal D overhevelt? Dat je goed oude vrouwtjes een veel te dure wasmachine kunt aansmeren of een 42 inch plasma verkopen aan iemand in een aanleun woning, dat geloof ik wel. Maar die baas van je gaat jou nooit een loongroep laten overslaan!
Whehe, ik had begin dit jaar ofzo nog gesproken met de Media Markt in Den Haag en daar zou ik dan ook een tijdje in de winkel meedraaien en opgeleid worden om per oktober afdelingsmanager of hoe het ook heet te worden. Maar ik wist van tevoren al dat ik het niet zou trekken om al die tijd gewoon in de winkel te gaan staan, nota bene voor een behoorlijk laag loon (1750 bruto). Maar goed, dat heb je in de detailhandel, hard werken voor weinig geld. Jammer, want het is wel een hele leuke, verantwoordelijke en gevarieerde functie en de mensen daar waren best relaxed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:33 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
A) het is een bijbaan naast mijn opleiding, dus eerlijk gezegd wil ik bij Media Markt er ook niet "komen"
B) Ik heb nooit gezegd dat ik nu in volwassenschaal B zit, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Op je 21ste ga je van de jeugdschalen naar de volwassenschalen en op dit moment zit ik al boven Jeugdschaal C(ja ik ben nog 20, als je mijn posts goed gelezen had dan had je dat kunnen weten), dus ja ik denk inderdaad dat mijn WG mij na een jaar "Afdelingsverantwoordelijke In Opleiding" te zijn, "Afdelingsverantwoordelijke" maakt en dat ik dan een schaal omhoog ga.
Verder moet jij dus maar even terug naar school en het vak Nederlands weer even oppakken, vooral het onderdeel lezen is van belang voor jouw want je denkt dingen te lezen die er niet staan.
Ik begrijp hieruit dat jij zo iemand bent die dan liever thuis gaat zitten om zijn hand op te houden ipv ze uit de mouwen te stekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
OMG Gaat daar iemand nog voor werken? Ik dacht dat ze geen personeel konden krijgen? Nu snap ik ook waarom.
En SERPENT heeft dus even snel z'n sub title weggehaald waardoor zaken in een ander perspectief komen te staan. Maar helaas staat deze nog wel in de quote!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:33 schreef S3rp3nt het volgende:
[..]
A) het is een bijbaan naast mijn opleiding, dus eerlijk gezegd wil ik bij Media Markt er ook niet "komen"
B) Ik heb nooit gezegd dat ik nu in volwassenschaal B zit, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Op je 21ste ga je van de jeugdschalen naar de volwassenschalen en op dit moment zit ik al boven Jeugdschaal C(ja ik ben nog 20, als je mijn posts goed gelezen had dan had je dat kunnen weten), dus ja ik denk inderdaad dat mijn WG mij na een jaar "Afdelingsverantwoordelijke In Opleiding" te zijn, "Afdelingsverantwoordelijke" maakt en dat ik dan een schaal omhoog ga.
Verder moet jij dus maar even terug naar school en het vak Nederlands weer even oppakken, vooral het onderdeel lezen is van belang voor jouw want je denkt dingen te lezen die er niet staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |