abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60794890
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zomaar ineens, als totale verrassing kreeg jij een kind? Geen idee waar het vandaan kwam, hoe het er gekomen is, geen bewuste keuze geweest etc.? Onzin, kinderen neem je.

Omdat je wel weet dat je neukt, wil nog niet zeggen dat je een kind neemt
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:47:24 #277
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60794958
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:44 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Omdat je wel weet dat je neukt, wil nog niet zeggen dat je een kind neemt
Je besluit ook om het te houden of niet, om wel of geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken, etc. Het blijft altijd een besluit en een keuze (een serie van keuzes zelfs!), hoe veel bokkesprongen je ook maakt om net te doen alsof dat niet zo is. Anders beweren is puur aanstellerigheid.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_60795168
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:47 schreef Marble het volgende:

[..]

Je besluit ook om het te houden of niet, om wel of geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken, etc. Het blijft altijd een besluit en een keuze (een serie van keuzes zelfs!), hoe veel bokkesprongen je ook maakt om net te doen alsof dat niet zo is. Anders beweren is puur aanstellerigheid.
Oke, volgende situatie:

Vrouw aan de pil, sex zonder condoom (niet om zwanger te worden, anders was de vrouw niet aan de pil)
Stel komt er 5 maanden later achter zwanger te zijn, vrouw is normaal ongesteld etc etc.
Abortus is er niet bij, dus zul je het kind moet houden (gewild of ongewild)

En dan?
pi_60795200
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Oke, volgende situatie:

Vrouw aan de pil, sex zonder condoom (niet om zwanger te worden, anders was de vrouw niet aan de pil)
Stel komt er 5 maanden later achter zwanger te zijn, vrouw is normaal ongesteld etc etc.

En dan?
Kleerhanger.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_60795227
quote:

[..]

Oke, volgende situatie:

En dan?
Eventueel adoptie
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60795232
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kleerhanger.
wat?
pi_60795254
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Daarmee voorkom je niet dat je al een kind op de wereld hebt staan waar het hier om ging Sherlock
pi_60795262
Ik heb met mijn kapster een keer ruzie gemaakt n.a.v. die rondracende miniwinkelwagentjes in de AH. Zij vond dat normaal, ik niet. Zegt ze opeens: 'ja, maar naar jouw mening over kinderen hoef ik niet te luisteren, want jij hebt geen kinderwens, en dan ben je sowieso psychisch niet helemaal in orde'.

Nu is ze mijn kapster niet meer. (Ook omdat ze een man leerde kennen waarvan ze binnen 4 weken zwanger raakte. Dat is dan weer wel psychisch volkomen normaal, geloof ik.)
pi_60795276
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:57 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Daarmee voorkom je niet dat je al een kind op de wereld hebt staan waar het hier om ging Sherlock
Wat verwacht je dan voor antwoord.

Het kind is er dan, klaar.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60795295
quote:

[..]

Oke, volgende situatie:

En dan?
Als ze er 5 maanden over doet om er achter te komen of ze zwanger is is het meer een zeekoe ipv een vrouw.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:59:38 #286
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60795319
quote:

[..]

Oke, volgende situatie:

En dan?
Op hypothetische sprookjesscenario's die haast nooit voorkomen ga ik niet reageren. In 99% van de gevallen is kinderen nemen een keuze. Ga jij maar lekker een tragisch huiliegedicht of zo schrijven over de overige 1% die zelfs te vet is om te bemerken dat ze zwanger is.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:59:41 #287
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60795324
Kinderen
><(({°>
pi_60795325
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:56 schreef Rekkie het volgende:

[..]

wat?
Wat minder subtiel dan een legale abortus, maar het schijnt ook te werken.
pi_60795337
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Als ze er 5 maanden over doet om er achter te komen of ze zwanger is is het meer een zeekoe ipv een vrouw.
Vertel dat tegen de vrouw in kwestie..... die was op dat moment nog op professioneel niveau aan het handballen en had alleen last van een harde buik en was uiteraard in topvorm (dus helaas geen zeekoe)
pi_60795348
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef BigKahuna het volgende:
Kinderen
Op 1 km afstand
pi_60795362
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat minder subtiel dan een legale abortus, maar het schijnt ook te werken.
Is een optie, maar zou bij mij persoonlijk tegen mijn principes indruisen, evenals abortus.
pi_60795380
Ik heb ook niet de drang om vader te worden eerlijk gezegd. Geen idee of het nog gaat komen.
pi_60795396
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:00 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Vertel dat tegen de vrouw in kwestie..... die was op dat moment nog op professioneel niveau aan het handballen en had alleen last van een harde buik en was uiteraard in topvorm (dus helaas geen zeekoe)
Dat is echter wel iets wat zeer incidenteel voorkomt. Normaal gesproken merk je het toch echt wel eerder.
pi_60795436
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is echter wel iets wat zeer incidenteel voorkomt. Normaal gesproken merk je het toch echt wel eerder.
Geheel eens, zeer uitzonderlijk ook.
Dokter van de vrouw in kwestie moest ook 3 keer kijken om het zeker te weten en kon het toen nog niet geloven.
pi_60795454
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:59 schreef Marble het volgende:

[..]

Op hypothetische sprookjesscenario's die haast nooit voorkomen ga ik niet reageren. In 99% van de gevallen is kinderen nemen een keuze. Ga jij maar lekker een tragisch huiliegedicht of zo schrijven over de overige 1% die zelfs te vet is om te bemerken dat ze zwanger is.
Ach poppie toch wordt het je teveel?

Stakker
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:07:42 #296
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60795525
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:04 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ach poppie toch wordt het je teveel?

Stakker
Oh mooi, je "argumenten" zijn op dus dan stap je maar over op luchtledige beledigingen. Ga gewoon weg als je geen inhoudelijke bijdragen meer hebt, daag!
pi_60795838
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:07 schreef Marble het volgende:

[..]

Oh mooi, je "argumenten" zijn op dus dan stap je maar over op luchtledige beledigingen. Ga gewoon weg als je geen inhoudelijke bijdragen meer hebt, daag!
Nee jouw bijdrage was nuttig......
Je doet het af als ze zal wel dik zijn en dit komt haast nooit voor dus ik wil er niet op reageren.

En ik moet dan gaan huilen?

Daag!!

Oh ter info, er was geen een moer hypothetisch aan deze situatie
pi_60795904
Een kind is geen fucking wonder, zelfs kakkerlakken krijgen kinderen!

Iedere klapmongool kan zonder diploma of test van te voren gewoon legaal kinderen nemen, absoluut niks wonderlijks aan.

(overigens is de kakkerlakkenopmerking copyright Chris Rock)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:22:01 #299
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60795944
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef Rekkie het volgende:
Oh ter info, er was geen een moer hypothetisch aan deze situatie
Misschien niet, maar het voegt ook geen zier toe aan de discussie want door dat ene zeldzame uitzonderingsgeval worden niet opeens alle andere miljarden kinderen opeens "geen keuze maar een cadeautje". Die blijven gewoon nog steeds het gevolg van wat mammie en pappie hebben besloten, en zijn niet zomaar pardoes uit de lucht komen vallen.
pi_60796017
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:20 schreef stbabylon het volgende:
Een kind is geen fucking wonder, zelfs kakkerlakken krijgen kinderen!
"Dan is Babi Pangang eten en dat de volgende dag uitpoepen ook een wonder" - Theo Maassen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')