Op dit moment is hij in slappe toestand en gaat het allemaal net. Ik begrijp derhalve niet waar je op toespitst met betrekking tot mijn leesvermogen ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
Al het bloed heeft zich op een punt verzameld zeker, zelfs je vermogen tot lezen is verdwenen.
Kap er eens mee, idioot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:30 schreef Emimich het volgende:
Fipo
Wil jij aub stoppen met die vervelende postings zoals fipo etc.? <-- zie mij het eens netjes vragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:30 schreef Emimich het volgende:
Fipo
Omdat hij dat topic heeft gesloten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:31 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Op dit moment is hij in slappe toestand en gaat het allemaal net. Ik begrijp derhalve niet waar je op toespitst met betrekking tot mijn leesvermogen ?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:34 schreef Twarres het volgende:
[..]
Omdat hij dat topic heeft gesloten?
Trouwens kan er hier ook een slotje op? Kutklacht.
Hoe kom je erbij dat murp dat topic gesloten heeft?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:31 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Op dit moment is hij in slappe toestand en gaat het allemaal net. Ik begrijp derhalve niet waar je op toespitst met betrekking tot mijn leesvermogen ?
Volgens mij was jouw post van na het slotje. Murp had 'm al gesloten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat murp dat topic gesloten heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |