ik heb m vandaag juist in verdedigende en controlerende rol heel goed zien spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind Urby echt heel goed als hij op de tegenstanders helft speelt en staat, maar zodra hij een verdedigende taak moet uitvoeren begint hij te choken en te klungelen, duidelijk een aanvallende speler.
Lindgren hoort in de basis.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:21 schreef toma het volgende:
Ik zou Urby wel eens willen zien op de plaats van Lindgren.
QFT.quote:
Eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
QFT.
Met Aissati in de punt naar voren en 3 aanvallers daarvoor spelen we al aanvallend genoeg. Gabri en Lindgren zorgen voor het (verdedigende) balans.
Denk dat Marco met zoveel aanvallende kwaliteit vast blijft houden aan 4-3-3 en niet aan 4-2-3-1quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens.
En Urby zal zijn speeltijd wel krijgen. Hij kan eigenlijk op alle 5 plekker van het middenveld (in 4-2-3-1) wel uit de voeten.
Is maar een klein verschil eigenlijk, alleen de buitenspelers staan dan wat dieper.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:55 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat Marco met zoveel aanvallende kwaliteit vast blijft houden aan 4-3-3 en niet aan 4-2-3-1
Van de Ajax site:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Rejected het volgende:
Spelen ze in Spanje?
Ik ga vandaag naar Spanje in de buurt van Murcia!
En vervolgens kijk ik bij het trainingsprogramma:quote:Zondag 17 augustus treft de ploeg van Van Basten in Spanje Real Murcia. Die club kwam afgelopen seizoen nog uit in de Primera Division.
Dag vervroegd dus?quote:Zaterdag 16 augustus
21.30 uur Real Murcia - Ajax
In de rust gaan ze allemaal eten en 2 uurtjes slapen vanwege avond siesta en dan is 't weer zondag en spelen ze verderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van de Ajax site:
[..]
En vervolgens kijk ik bij het trainingsprogramma:
[..]
Dag vervroegd dus?
En Tommie blijkt ook nog te leven...!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen en Vertonghen nu live in actie tegen Nieuw Zeeland op Sporza!
En het is in china zo warm dat het in de kleedkamer zelfs voor hem leefbaar moet zijn!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
En Tommie blijkt ook nog te leven...!
Had een mooie actie net, vergat alleen om af te maken!
Tenzij Jan en Thomas ook atletische zwemmers zijn, zie ik ze niet op sporza!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen en Vertonghen nu live in actie tegen Nieuw Zeeland op Sporza!
Het is rust.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tenzij Jan en Thomas ook atletische zwemmers zijn, zie ik ze niet op sporza!
Geniale actie. Dat weet ik ook nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij is toch begonnen als linksbuiten bij Sparta..? Ik kan me trouwens nog een wedstrijd herinneren dat ie in moest vallen en hij z'n sieraden nog om had. Moest ie van de scheidsrechter terug naar de kant om al zn ringen en kettingen af te doen
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:59 schreef Wooldoor het volgende:
Goede zaak alleen wel raar dat deze twee geen kans hebben gekregen onder van Basten.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |