abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:53:32 #251
51286 w00h00
Digital man!
pi_60821747
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.

Zegt al weer genoeg als ze dit eronder zetten.
klik naar skysport

Ik weet niet hoe de betrouwbaarheid van sky sports is doorgaans.
pi_60821806
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:37 schreef kevin6188 het volgende:
Heel Ajax eindigt bij Madrid. Opbokken.
En heel Groningen bij Ajax.
Zal Berg wel naar Ajax gaan, dan is de cirkel weer rond.

Sportweek meldt het trouwens ook.
quote:
'Huntelaar wordt de nieuwe 'punta' van Real Madrid'

Michael Phelps en Ajacied Klaas-Jan Huntelaar (foto) sieren donderdag de voorpagina van Marca, een van de grootste sportkranten van Spanje. De een grossiert in medailles in Beijing, de ander dankt zijn prominente plaats aan de hernieuwde interesse van Real Madrid.

De tijd dringt voor De Koninklijke om nog voor het einde van de transferperiode (31 augustus) een nieuwe aanvaller aan te trekken. Volgens Marca heeft trainer Bernd Schuster de toezegging van het bestuur gekregen dat er spoedig een concurrent komt voor Raúl en Ruud van Nistelrooy.

Beoogde nieuwe ‘punta’ is Huntelaar, waarvoor Real zo’n 25 miljoen euro zou willen bieden. Door het mislukken van de transfer van Cristiano Ronaldo is er aan liquide middelen geen gebrek in Bernabéu. Dit voorjaar sprak Schuster in Sportweek in lovende bewoordingen over de Achterhoeker: “Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy. Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk.”

Huntelaars contract in Amsterdam loopt tot medio 2010. Besprekingen om de verbintenis te verlengen, leidden tot niets. (MA)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:58:57 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60821887
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Ach die geruchten allemaal.. ik zie wel wat er gebeurd..
Ik vind dat Ajax best eens hard nee mag zeggen hoor, ook al betalen ze 25+ miljoen.
Mag? MOET! Ze hebben het ons gewoon beloofd namelijk, als de voorbereiding begonnen is zou er niemand meer weggaan. Dus ook KJH niet, en ook niet voor veel geld, klaar.

Nogmaals, doen ze het wel kan de hele staf wmb meteen weer optieven...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60821943
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En heel Groningen bij Ajax.
Zal Berg wel naar Ajax gaan, dan is de cirkel weer rond.

Sportweek meldt het trouwens ook.
[..]

Wie het allemaal meldt, maakt geen fuck uit. Dat de echte bron Marca is, dat is belangrijk. Marca zit over het algemeen vaak goed als het om Real gaat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60821948
Real oprotten
AFC Ajax
pi_60821956
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:53 schreef w00h00 het volgende:

[..]

klik naar skysport

Ik weet niet hoe de betrouwbaarheid van sky sports is doorgaans.
Ik weet niet hoe betrouwbaar sky sports is maar het bericht is in eerste instantie afkomstig van Marca. En die meld wel vaker onzin. Maar aan de andere kant zou het me niets verbazen als de story zich herhaald. Vorig jaar Sneijder, nu Huntelaar.
pi_60821968
Die belofte was van Van Geel. Van Basten heeft ergens al eens gezegd dat alles een prijs heeft..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60821981
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mag? MOET! Ze hebben het ons gewoon beloofd namelijk, als de voorbereiding begonnen is zou er niemand meer weggaan. Dus ook KJH niet, en ook niet voor veel geld, klaar.

Nogmaals, doen ze het wel kan de hele staf wmb meteen weer optieven...
Idd, ik zal Marco dan ook niet meer serieus nemen als hij Klaasje laat vertrekken.
Mja hopelijk blijft het bij geruchten...
pi_60822028
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60822056
Van der Sar beslist tijdens winterstop

In een interview met Voetbal International blikt Edwin Van der Sar vooruit op het komende seizoen. De doelman aast met Manchester United in de eerste plaats op een nieuwe titel maar werpt ook een blik op zijn persoonlijke toekomst. "Rond nieuwjaar neem ik de definitieve beslissing of ik nog doorga of niet", klinkt het bij de 37-jarige doelman.

"Ik moet wel nog kunnen brengen wat ik nu nog kan", schetst de recordinternational de voorwaarden om door te gaan. "Als iedereen tevreden is, dan is het leuk. Maar als je te maken krijgt met blessures waardoor je langere tijd aan de kant staat, kijk je er waarschijnlijk heel anders tegen aan. Daarom heb ik voor mezelf uitgemaakt dat ik tijdens de winterstop zal beslissen".

De gewezen doelman van Ajax en Juventus bekent ook dat hij tijdens het EK heel even heeft gedacht om zich toch beschikbaar te houden voor Oranje. "Na de wedstrijden tegen Frankrijk en Italië heb ik inderdaad even met dat idee gespeeld. Maar na de verloren wedstrijd tegen Rusland was ik er wel klaar mee".
pi_60822076
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
Die belofte was van Van Geel. Van Basten heeft ergens al eens gezegd dat alles een prijs heeft..
Boeit niet... Je kunt marco toch niet serieus nemen als hij zn beste spits laat vertrekken 2 weken voordat de transfer periode sluit, geld of niet wtf wij willen dit jaar weer eens prijzen winnen, nou dan begin je niet goed als je Klaas laat gaan... 40 miljoen mogen ze hem hebben ja maar minder ook niet.
pi_60822191
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:06 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Boeit niet... Je kunt marco toch niet serieus nemen als hij zn beste spits laat vertrekken 2 weken voordat de transfer periode sluit, geld of niet wtf wij willen dit jaar weer eens prijzen winnen, nou dan begin je niet goed als je Klaas laat gaan... 40 miljoen mogen ze hem hebben ja maar minder ook niet.
Jij praat ook tegenstrijdig. Eerst zeg je dat Marco zijn beste spits niet moet laten gaan en anders kan je hem niet meer serieus nemen en vervolgens zeg je "voor 40 miljoen mogen ze hem hebben"
pi_60822306
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Jij praat ook tegenstrijdig. Eerst zeg je dat Marco zijn beste spits niet moet laten gaan en anders kan je hem niet meer serieus nemen en vervolgens zeg je "voor 40 miljoen mogen ze hem hebben"
Tis vroeg , maar ik bedoel dus dat 25 miljoen euro veels te weinig is als je ziet wat ze over hadden voor bv C ronaldo... dus minimaal 40 miljoen dan kan ik het enigzins begrijpen.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:19:12 #264
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60822409
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Tis vroeg , maar ik bedoel dus dat 25 miljoen euro veels te weinig is als je ziet wat ze over hadden voor bv C ronaldo... dus minimaal 40 miljoen dan kan ik het enigzins begrijpen.
Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om voetbalkwaliteiten. Ronaldo is veel meer 'waard' dan Huntelaar in merchandise en reclame inkomsten.
Als je Huntelaar wilt behouden moet het bedrag niet uitmaken.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60822512
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:

[..]

Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om voetbalkwaliteiten. Ronaldo is veel meer 'waard' dan Huntelaar in merchandise en reclame inkomsten.
Als je Huntelaar wilt behouden moet het bedrag niet uitmaken.
Klopt daar heb je gelijk in, dus houden maar.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:52:44 #266
224767 Aarsappel
Kopstoot op je neus
pi_60823305
Opgekut Real Huntelaar blijft nog mooi ff een jaartje bij Ajax
Het is fijn om een konijn te zijn!
pi_60823437
begin hem wel te knijpen nu.. toen VDV op de voorpagina stond van de Marca was het binnen een paar dagen beklonken..
4 8 15 16 23 42
pi_60823470
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:

[..]

En in het aan overwinningen helpen van zijn club. Ik snap best dat mensen Huntelaar wat meer zien zitten dan ik, maar het is natuurlijk absurd om de met afstand meest waardevolle speler van de CL-winnaar te vergelijken met de man die niet eens van waarde kon zijn in het behalen van de CL.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:03:06 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60823612
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef Han-Pekel het volgende:
begin hem wel te knijpen nu.. toen VDV op de voorpagina stond van de Marca was het binnen een paar dagen beklonken..
Dan is Ajax dus na alle mooie woorden, rapporten en beloftes, overal nieuwe "echte" Ajax mensen nog geen flikker veranderd.
Get woke, go broke!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:03:50 #270
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60823626
Als Ajax nu weer dezelfde stomme actie gaat uithalen als vorig jaar met Sneijder komt het echt niet meer goed met ze.....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60823669
Als Ajax hun aanvoerder en topscoorder vlak voor aanvang van het seizoen weg laat gaan mag iedereen van mij gelijk weer optyfen, stelletje kortzichtige halve debielen
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:06:26 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60823685
Dat bedoel ik dus, na de minachting voor je betaalde publiek tijdens het AT dit ook nog eens flikken. Heerlijke manier om met je trouwe supporters om te gaan.

Mag echt hopen dat ie gewoon blijft, punt....
Get woke, go broke!
pi_60823761
Zo niet leggen we een paar paardekoppen in bepaalde bedden
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:16:11 #274
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60823934
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef Han-Pekel het volgende:
hou mn hart vast...
I've got more game than Monopoly.
pi_60823956
Hun krijgen Huntelaar wij 20 miljoen + van Nistelrooy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')