klik naar skysportquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef amsterdammertje113 het volgende:
De berichten in de categorie Boulevard zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent VoetbalPrimeur dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout.
Zegt al weer genoeg als ze dit eronder zetten.
En heel Groningen bij Ajax.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:37 schreef kevin6188 het volgende:
Heel Ajax eindigt bij Madrid. Opbokken.
quote:'Huntelaar wordt de nieuwe 'punta' van Real Madrid'
Michael Phelps en Ajacied Klaas-Jan Huntelaar (foto) sieren donderdag de voorpagina van Marca, een van de grootste sportkranten van Spanje. De een grossiert in medailles in Beijing, de ander dankt zijn prominente plaats aan de hernieuwde interesse van Real Madrid.
De tijd dringt voor De Koninklijke om nog voor het einde van de transferperiode (31 augustus) een nieuwe aanvaller aan te trekken. Volgens Marca heeft trainer Bernd Schuster de toezegging van het bestuur gekregen dat er spoedig een concurrent komt voor Raúl en Ruud van Nistelrooy.
Beoogde nieuwe ‘punta’ is Huntelaar, waarvoor Real zo’n 25 miljoen euro zou willen bieden. Door het mislukken van de transfer van Cristiano Ronaldo is er aan liquide middelen geen gebrek in Bernabéu. Dit voorjaar sprak Schuster in Sportweek in lovende bewoordingen over de Achterhoeker: “Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy. Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk.”
Huntelaars contract in Amsterdam loopt tot medio 2010. Besprekingen om de verbintenis te verlengen, leidden tot niets. (MA)
Mag? MOET! Ze hebben het ons gewoon beloofd namelijk, als de voorbereiding begonnen is zou er niemand meer weggaan. Dus ook KJH niet, en ook niet voor veel geld, klaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:42 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach die geruchten allemaal.. ik zie wel wat er gebeurd..
Ik vind dat Ajax best eens hard nee mag zeggen hoor, ook al betalen ze 25+ miljoen.
Wie het allemaal meldt, maakt geen fuck uit. Dat de echte bron Marca is, dat is belangrijk. Marca zit over het algemeen vaak goed als het om Real gaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En heel Groningen bij Ajax.![]()
Zal Berg wel naar Ajax gaan, dan is de cirkel weer rond.
Sportweek meldt het trouwens ook.
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar sky sports is maar het bericht is in eerste instantie afkomstig van Marca. En die meld wel vaker onzin. Maar aan de andere kant zou het me niets verbazen als de story zich herhaald. Vorig jaar Sneijder, nu Huntelaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
klik naar skysport
Ik weet niet hoe de betrouwbaarheid van sky sports is doorgaans.
Idd, ik zal Marco dan ook niet meer serieus nemen als hij Klaasje laat vertrekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag? MOET! Ze hebben het ons gewoon beloofd namelijk, als de voorbereiding begonnen is zou er niemand meer weggaan. Dus ook KJH niet, en ook niet voor veel geld, klaar.
Nogmaals, doen ze het wel kan de hele staf wmb meteen weer optieven...
Boeit niet... Je kunt marco toch niet serieus nemen als hij zn beste spits laat vertrekken 2 weken voordat de transfer periode sluit, geld of niet wtf wij willen dit jaar weer eens prijzen winnen, nou dan begin je niet goed als je Klaas laat gaan... 40 miljoen mogen ze hem hebben ja maar minder ook niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
Die belofte was van Van Geel. Van Basten heeft ergens al eens gezegd dat alles een prijs heeft..
Jij praat ook tegenstrijdig. Eerst zeg je dat Marco zijn beste spits niet moet laten gaan en anders kan je hem niet meer serieus nemen en vervolgens zeg je "voor 40 miljoen mogen ze hem hebben"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Boeit niet... Je kunt marco toch niet serieus nemen als hij zn beste spits laat vertrekken 2 weken voordat de transfer periode sluit, geld of niet wtf wij willen dit jaar weer eens prijzen winnen, nou dan begin je niet goed als je Klaas laat gaan... 40 miljoen mogen ze hem hebben ja maar minder ook niet.
Tis vroegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Jij praat ook tegenstrijdig. Eerst zeg je dat Marco zijn beste spits niet moet laten gaan en anders kan je hem niet meer serieus nemen en vervolgens zeg je "voor 40 miljoen mogen ze hem hebben"
Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om voetbalkwaliteiten. Ronaldo is veel meer 'waard' dan Huntelaar in merchandise en reclame inkomsten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:15 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tis vroeg, maar ik bedoel dus dat 25 miljoen euro veels te weinig is als je ziet wat ze over hadden voor bv C ronaldo... dus minimaal 40 miljoen dan kan ik het enigzins begrijpen.
Klopt daar heb je gelijk in, dus houden maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om voetbalkwaliteiten. Ronaldo is veel meer 'waard' dan Huntelaar in merchandise en reclame inkomsten.
Als je Huntelaar wilt behouden moet het bedrag niet uitmaken.
En in het aan overwinningen helpen van zijn club. Ik snap best dat mensen Huntelaar wat meer zien zitten dan ik, maar het is natuurlijk absurd om de met afstand meest waardevolle speler van de CL-winnaar te vergelijken met de man die niet eens van waarde kon zijn in het behalen van de CL.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om voetbalkwaliteiten. Ronaldo is veel meer 'waard' dan Huntelaar in merchandise en reclame inkomsten.
Dan is Ajax dus na alle mooie woorden, rapporten en beloftes, overal nieuwe "echte" Ajax mensen nog geen flikker veranderd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef Han-Pekel het volgende:
begin hem wel te knijpen nu.. toen VDV op de voorpagina stond van de Marca was het binnen een paar dagen beklonken..
hou mn hart vast...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:56 schreef Han-Pekel het volgende:
begin hem wel te knijpen nu.. toen VDV op de voorpagina stond van de Marca was het binnen een paar dagen beklonken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |