quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:39 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
De op boeit me weinig, net als het plaatje. Wat me dan wel weer boeit is waarom je zo angsvallig alle details zwart gemaakt hebt ? Studeer je soms Anale Vaardigheden ofzo ?
En ik vind het niet normaal dat jij een mod bent en ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:43 schreef schatje het volgende:
Ik vind het niet normaal dat je bol.com in een kwaad daglicht probeert te stellen.
De uitbetaling is 0 euro, zoals daar staat. De enige optie die er volgens mij is, is dat de koper het boek niet heeft ontvangen. Lijkt me sterk. Iedereen kan zeggen dat ze het product niet hebben ontvangen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:40 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ontopic:
Relax TS, misschien gaan er gewoon een paar dagen overheen voordat Bol het geld overmaakt naar jou. Heb je al contact opgenomen met Bol?
Je hebt je vriendin niet eens onder controle laat staan KLB.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef BK_102 het volgende:
[..]
En ik vind het niet normaal dat jij een mod bent en ik niet
Er staat ook nog wat anders bij: voor deze verzending heeft u uw garantiebedrag ontvangen. En dan een mogelijkheid voor meer info. Staat daar niet nog iets interessants?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De uitbetaling is 0 euro, zoals daar staat. De enige optie die er volgens mij is, is dat de koper het boek niet heeft ontvangen. Lijkt me sterk. Iedereen kan zeggen dat ze het product niet hebben ontvangen.
Tetten bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:01 schreef Govinda het volgende:
[..]
Er staat ook nog wat anders bij: voor deze verzending heeft u uw garantiebedrag ontvangen. En dan een mogelijkheid voor meer info. Staat daar niet nog iets interessants?
Ja, Het bedrag overschreedt het garantiebedrag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:01 schreef Govinda het volgende:
[..]
Er staat ook nog wat anders bij: voor deze verzending heeft u uw garantiebedrag ontvangen. En dan een mogelijkheid voor meer info. Staat daar niet nog iets interessants?
Eindelijk eens een goede inhoudelijke postquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Govinda het volgende:
Je moet niet bij de koper zijn. Bol neemt alle verantwoordelijkheid. Daarom hebben ze dat garantiebedrag.
Als de koper niet betaald gaat Bol erachteraan.
Wanneer heb je de boeken verzonden? Je krijgt namelijk pas tussen de 3 en 4 weken nadat je de boeken hebt verzonden het bedrag gestort.
Dat was het eerste wat ik dacht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je hebt je vriendin niet eens onder controle laat staan KLB.
dat dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Govinda het volgende:
Je moet niet bij de koper zijn. Bol neemt alle verantwoordelijkheid. Daarom hebben ze dat garantiebedrag.
Als de koper niet betaald gaat Bol erachteraan.
Wanneer heb je de boeken verzonden? Je krijgt namelijk pas tussen de 3 en 4 weken nadat je de boeken hebt verzonden het bedrag gestort.
In dit topic bedoel je toch? Want al mijn posts zijn inhoudelijk op goed niveau hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eindelijk eens een goede inhoudelijke post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |