een cv ketel kan het ook zijn. ik heb er geen verstand van weet alleen dat dat ding voor warm water zorgtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:22 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Boilers zuigen. Neem gewoon een CV ketel en je komt nooit zonder warm water te zitten
Wat voor merk is het en welke code krijg jij te zien?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:23 schreef lenme het volgende:
[..]
een cv ketel kan het ook zijn. ik heb er geen verstand van weet alleen dat dat ding voor warm water zorgt
stekker er een kwartier uit trekken en dan weer opnieuw doen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:21 schreef lenme het volgende:
nou werkt nog niet .
foutmelding op de boiler met actie instalateur raadplegen.
ik blijf nog maar even de boel stug resetten ik wil warm douchen!
een nefit foutmelding 7 stagnatie in de luchttoevoer of de rookgasafvoer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat voor merk is het en welke code krijg jij te zien?
Oke, kan van alles zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef lenme het volgende:
[..]
een nefit foutmelding 7 stagnatie in de luchttoevoer of de rookgasafvoer.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:18 schreef Desunoto het volgende:
Of je moet gewoon een keertje een koude douche nemen? o.o
kortom dit is vrij ernstig dus...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, kan van alles zijn(toestel is vervuild en moet gereinigd worden, ventilator defect, luchtdrukschakelaar defect, aansluitslangetjes luchtdrukschakelaar los of lek, bedrading defect, luchtdrukmeetpunt(en) verstopt, pakking lek, VLT/RGA verstopt enz...).
die gaat het niet meer doen, heb ik ook eens gehad in de wintermaanden. Ik had gelukkig nog een campingdouche (een waterzak met douchekop) en deze vulde ik met gekookt water dat weer vermengd was met koud water! Was een goede noodoplossing!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef lenme het volgende:
[..]
een nefit foutmelding 7 stagnatie in de luchttoevoer of de rookgasafvoer.
baal modus is hier redelijk aan ga zo de de rentre wonen maar eens bellen dat ze dat mogen komen fixen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:38 schreef h4x0r het volgende:
[..]
die gaat het niet meer doen, heb ik ook eens gehad in de wintermaanden. Ik had gelukkig nog een campingdouche (een waterzak met douchekop) en deze vulde ik met gekookt water dat weer vermengd was met koud water! Was een goede noodoplossing!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |