ik heb um ge d/l maar wil nog een acocuntquote:
Ga werken jij , werksluw links tuigquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:40 schreef Jimbo het volgende:
iemand waarvan ik t beta account eens een dagje van zou kunnen lenen , of eventueel eentje kan kopen, geef dr 5 hele euros voor
en ja dat is nix ik weet t maar ik heb nog maar 7,50 op mn bankrekening staanen ik wacht nu al 2 jaar zn beetje op t spel en ga zowat dood om t te willen spelen
"en mn Preorder CE kit kan ik ook nog geen reet mee nu
![]()
No problemquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:39 schreef Jimbo het volgende:
btw thanks voor de nieuwe OP Remlof en ouwe tweakert gast
20gb ? die van mij is 9quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:00 schreef Darklight het volgende:
Hoe kun je hem nou hebben gedownload als je geen beta account hebt? Die download optie komt dan pas op de site (20GB)
bij de game die ik al betaald heb en al zit 1 maand spelen (heb de Preorder CE kit en de CE al besteld en betaald en al die zooiquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:46 schreef Thormodo het volgende:
[..]
No problemBtw hoe wilde je de subscription dan gaan betalen zonder geld? >,<
Ik ga waarschijnlijk een Dwarf Ironbreaker maken, tenzij blijkt dat die voor geen meter kunnen soloën.
weet ik niet of je alle updates hebt, laatste versie is volgens mij 3.3quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
20gb ? die van mij is 9
en hoe dat kan , gewoon de closed beta torrent hebben
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:23 schreef Jimbo het volgende:
dan kan ik ook niet c hecken dus aangezien ik geen beta account heb
wie help me nou eens een keerzijn vast wel mesnen die t een kutspel vonden ;D
Chaos Chosen , zie onderaan masteries (Path of Strife). Schijnbaar is er ook een mastery voor pure DPS. Alleen als je echt alleen voor de DPS speelt kan je beter een Marauder maken lijkt me.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:59 schreef Fipotje het volgende:
Voor de mensen die de beta spelen, is de chosen echt een tank of kan je hem ook zo maken dat je gewoon harde melee dps doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |