abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 1999 @ 10:51:00 #1
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_220867
Vind dit wel serieus genoeg om dit berichtje ook hier te plaatsen, zijn jullie ook benieuwd of het een geintje was? Ik geloof inmiddels dat er echt iets staat te gebeuren!Ben benieuwd of die bestorming nu toch wel doorgaat, eigenlijk kan ik ze nu geen ongelijk meer geven, Veronica vraagt om escalatie's, n.a.v. de situatie Anouk!!!
LAAT ANOUK VRIJ !!!! Geen manipulatie's meer.
Veronica leest dit ook, misschien leren ze er iets van.
En eh.... ps ook ik kan van mening veranderen! Mastino's worden ook wel eens boos.
By the way "Prima actie van FOK" ik heb al gemaild, jullie ook?

------------------
Woef woef grrrrrrrrrrrr

[Dit bericht is gewijzigd door Mastino (Datum 18 November 1999).]

Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
pi_220868
quote:
op 11-18-1999 om 10:51 AM schreef Mastino het volgende:
Vind dit wel serieus genoeg om dit berichtje ook hier te plaatsen, zijn jullie ook benieuwd of het een geintje was? Ik geloof inmiddels dat er echt iets staat te gebeuren!Ben benieuwd of die bestorming nu toch wel doorgaat, eigenlijk kan ik ze nu geen ongelijk meer geven, Veronica vraagt om escalatie's, n.a.v. de situatie Anouk!!!
LAAT ANOUK VRIJ !!!! Geen manipulatie's meer.
Veronica leest dit ook, misschien leren ze er iets van.
En eh.... ps ook ik kan van mening veranderen! Mastino's worden ook wel eens boos.
By the way "Prima actie van FOK" ik heb al gemaild, jullie ook?

Doet me goed te lezen dat je zo flexibel bent, Mastino! Wordt het toch nog gezellig vanavond!

Voor de mensen die nog twijfelen: vooral komen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_220869
Helaas is maastricht te ver om even op en neer te komen. Ik hoop dat er vanavond een hoop mensen zijn. Neem alles mee wat lawaai maakt. ZZe moeten tijdens de uitzending een paar keer live naar hethuis. Zorg dat je gehoord wordt!! Veel succes en plezier.

Admin donderdag 18 november 1999 @ 15:28:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220870
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')