quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:10 schreef ruud_fr het volgende:
"ik vind je erg leuk, maar meer als een zus"
Misschien handig om alles te lezen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:58 schreef Inverted_World het volgende:
TS weet je wat jij bent? Een fucking huilie, ga er gewoon voor man! Hoe moeilijk is dat nou, je moet niet je afvragen of zij jou wilt en hoe dat dan zit. Je moet er vanuit gaan dat zij jou wilt en je moet lief voor haar zijn. Als je dat doet komt het heus wel goed. Fucking hell zeg.Ga naar een psycholoog of zo, onzeker ventje.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:56 schreef stbabylon het volgende:
Goed, ik had wel gelijk. Ze zag het niet zien gebeuren. Echter! Ze legde de reden bij haar zelf. Verder was het een heel gezellige avond en ik wil heel graag zeggen dat ik toch een erg leuke avond heb gehad.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb iig in tegenstelling tot mijn verwachtingen een leuke avond gehad. En dat vind ik top.
Bij deze trek ik dan ook mijn klacht in.
Het heeft al veel namen gehad, maar Gansta-hoedje is nieuw voor mij, oh well...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:08 schreef Emimich het volgende:
Check dat Gangsta-hoedje van TS in zijn fobo!
Gast! Ik heb zelfs een samenvatting van wat ik heb gezegd gisteravond over de date gezet 2 posts boven jou. IETS meer moeite van jouw kant zal gewardeerd worden.quote:
Die heb ik ook gelezen, maar ik vond het wel een summiere samenvatting. Ook blijkt daar niet uit of er geneukt is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast! Ik heb zelfs een samenvatting van wat ik heb gezegd gisteravond over de date gezet 2 posts boven jou. IETS meer moeite van jouw kant zal gewardeerd worden.
Nee er is niet geneukt. Alleen gedronken en gekletst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heb ik ook gelezen, maar ik vond het wel een summiere samenvatting. Ook blijkt daar niet uit of er geneukt is.
Een gemiste kans..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee er is niet geneukt. Alleen gedronken en gekletst.
Precies, dat dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Een gemiste kans..
Typisch geval van Internetheld
Maar in real life![]()
Dan maar weer heren enkelspel he
Heren enkelspel is altijd goed. Daarnaast doe ik ook heus wel aan gemengd dubbel, alleen dus niet met elk 'gat' dat ik tegen komquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Een gemiste kans..
Typisch geval van Internetheld
Maar in real life![]()
Dan maar weer heren enkelspel he
Oh dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heren enkelspel is altijd goed. Daarnaast doe ik ook heus wel aan gemengd dubbel, alleen dus niet met elk 'gat' dat ik tegen kom
Dat is toch wel het minimale wat er moet gebeuren toch ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:45 schreef Sok41 het volgende:
Zelfs niet met je fallus in haar gezicht geslagen?
Precies, lijkt me niet een geheel negatieve instelling toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:34 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Oh dat verklaart een hoop
Dus TS is niet zo'n wipkip die elk sletje neukt ongeacht haar looks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |